Et beni, yani intradermal nevus.
Hiç mümkün değil

Tek tedavi cerrahidir. O ilaçla muhtemel iz bırakır.
Gidin plastik cerrahiye aldırın.
iz bırakmadan geçtim,et benleri çok tehlikeli diye duymuştum,oyüzden tereddütlerim var,googleden çok aradım ama ne yorum bulabildim nede bir bilgi çok garip..
ilacın adı ''benisilin''