MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 1 adet ben aldırdım yüzeysel ben.Ameliyatsız 10 saniye sürdü almak ankaradada var şubeleri istiyorsanız verim linki güvenilir doktor.Buharlaştırma yöntemi ile aldı izde o kadar kalmıyor daha 1.ayımdayım. 2 ay sonra ten rengine dönecek.


Krem vs sürmeyin cerrahda artık eskide kaldı.
doktor bulunabılır ama 2-3 ay önce akay hastanesınde sormustum 1 tanesıne 350 tl istediler boynumda 5 adet var 1750 tl korkunc bı rakam yapıyor

bu fiyatı duyunca dahada hiç bir yere sormadım,siz 1 beni nekadara aldırdınız?