• 02-08-2015, 15:51:13
    #1
    kısmetse bu hafta araba almayı planlıyorum. gönlümde bmw var fakat mantıklı düşünmek gerek.

    bmw e46 1.8 motor, 140 beygir, 200 tork'a sahip. 11 litre şehir içi yakıt tüketimi. ( 2004 model )

    audi a4, 2.0 motor, 200 beygir, 280 tork'a sahip. 13 litre şehir içi yakıt tüketimi. ( 2006 model 4 çeker )

    mercedes c180 kompressor, 1.8 motor, 143 beygir, 220 tork'a sahip. 12 litre şehir içi yakıt tüketimi. ( 2005 model )

    hepsi benzinli, bmw'de ek olarak tüp var. diğerlerinde yok.

    gönlümde hep bmw vardı. fakat çok yıpratılır bmw'ler malum genç arabası.

    siz olsanız hangisini alırdınız?
  • 02-08-2015, 16:02:44
    #2
    Hocam diğer alternatifler varken ben olsam BMW'yi düşünmezdim. Ama sizin düşünceniz önemli olan tabiki. Ben olsam sizin yerinizde eğer benzin çok dert değilse ya da ben alıp uzun yıllar binerim çok da km yaparım yakmasın 3 5 verir tüp taktırırım diyorsanız kesinlikle ilk tercihim Audi A4 olurdu. İkinci sırada C180, en son da BMW düşünürdüm. Aralarında en konforlu ve performans olarak da yerinde olan tabiki yani değerlerden de belli A4 ama yani güvenlik olarak da gerek Audi olması gerekse de Quattro olması diğerlerinden çok daha üst düzey bir güvenlik sağlıyor. Ben kendim Alfa Romeo kullanıcısıyım belki duymuşsunuzdur Alfa Romeo'lar yol tutuşu ile de ünlüdür yani o yüzden virajlara hızlı girmeye alışığım ama geçenlerde A6 Quattro ile uzun yol tecrübem oldu kesinlikle yok böyle bir şey! Audi A4 derim sonuç olarak.
  • 02-08-2015, 16:29:50
    #3
    2.0 motor iyidir her zaman
    Ama bu 3 seçenek arasında marka olarak mercedes derim
  • 02-08-2015, 16:52:41
    #4
    DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer alternatifler varken ben olsam BMW'yi düşünmezdim. Ama sizin düşünceniz önemli olan tabiki. Ben olsam sizin yerinizde eğer benzin çok dert değilse ya da ben alıp uzun yıllar binerim çok da km yaparım yakmasın 3 5 verir tüp taktırırım diyorsanız kesinlikle ilk tercihim Audi A4 olurdu. İkinci sırada C180, en son da BMW düşünürdüm. Aralarında en konforlu ve performans olarak da yerinde olan tabiki yani değerlerden de belli A4 ama yani güvenlik olarak da gerek Audi olması gerekse de Quattro olması diğerlerinden çok daha üst düzey bir güvenlik sağlıyor. Ben kendim Alfa Romeo kullanıcısıyım belki duymuşsunuzdur Alfa Romeo'lar yol tutuşu ile de ünlüdür yani o yüzden virajlara hızlı girmeye alışığım ama geçenlerde A6 Quattro ile uzun yol tecrübem oldu kesinlikle yok böyle bir şey! Audi A4 derim sonuç olarak.
    a4 açıkcası başta aklımda yoktu. gönlümde bmw mantıken mercedes diyordum. sonradan audi bakmaya başladım. benzin açıkcası dert etmiyorum şimdilik. çok sorun olursa tüp taktırabilirim. çok uzun yıllar binmem ama 2 yıl civarı değiştirmeden kullanmayı düşünüyorum, zaman ne gösterir bilemem tabi.

    zaten mantıken bana en akıllısı audi olarak geliyor ama değerli yorumları da almak istedim.
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.0 motor iyidir her zaman
    Ama bu 3 seçenek arasında marka olarak mercedes derim
    mercedes sağlamdır candır ama işte biraz da orta yaş ve üstü arabasıdır. açıkcası 3 arabanın da kasası 1.6 motora göre kesinlikle ağır diye düşünüyorum.

    min 1.8 olmasından yanayım hatta 2.0 motora da can diyorum gerçi şehir içinde ne kadar farkedebilirim bunu o da muamma.
  • 02-08-2015, 16:56:07
    #5
    audi tabikide
  • 02-08-2015, 16:56:15
    #6
    DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer alternatifler varken ben olsam BMW'yi düşünmezdim. Ama sizin düşünceniz önemli olan tabiki. Ben olsam sizin yerinizde eğer benzin çok dert değilse ya da ben alıp uzun yıllar binerim çok da km yaparım yakmasın 3 5 verir tüp taktırırım diyorsanız kesinlikle ilk tercihim Audi A4 olurdu. İkinci sırada C180, en son da BMW düşünürdüm. Aralarında en konforlu ve performans olarak da yerinde olan tabiki yani değerlerden de belli A4 ama yani güvenlik olarak da gerek Audi olması gerekse de Quattro olması diğerlerinden çok daha üst düzey bir güvenlik sağlıyor. Ben kendim Alfa Romeo kullanıcısıyım belki duymuşsunuzdur Alfa Romeo'lar yol tutuşu ile de ünlüdür yani o yüzden virajlara hızlı girmeye alışığım ama geçenlerde A6 Quattro ile uzun yol tecrübem oldu kesinlikle yok böyle bir şey! Audi A4 derim sonuç olarak.
    Hocam biraz konu dışı olacak ama ALfa 147'ler hakkında düşünceniz nedir? 2003 2004 alınsa çok masraf açar mı, parçası pahalımıdır
  • 02-08-2015, 17:07:14
    #7
    DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam diğer alternatifler varken ben olsam BMW'yi düşünmezdim. Ama sizin düşünceniz önemli olan tabiki. Ben olsam sizin yerinizde eğer benzin çok dert değilse ya da ben alıp uzun yıllar binerim çok da km yaparım yakmasın 3 5 verir tüp taktırırım diyorsanız kesinlikle ilk tercihim Audi A4 olurdu. İkinci sırada C180, en son da BMW düşünürdüm. Aralarında en konforlu ve performans olarak da yerinde olan tabiki yani değerlerden de belli A4 ama yani güvenlik olarak da gerek Audi olması gerekse de Quattro olması diğerlerinden çok daha üst düzey bir güvenlik sağlıyor. Ben kendim Alfa Romeo kullanıcısıyım belki duymuşsunuzdur Alfa Romeo'lar yol tutuşu ile de ünlüdür yani o yüzden virajlara hızlı girmeye alışığım ama geçenlerde A6 Quattro ile uzun yol tecrübem oldu kesinlikle yok böyle bir şey! Audi A4 derim sonuç olarak.
    bir şey sora bilir miyim hocam audi a4'lere lpg takınca ortalama km de de ne kadar yakıyor acaba ? tutar olarak bilginiz var mı ?
  • 02-08-2015, 17:32:23
    #8
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biraz konu dışı olacak ama ALfa 147'ler hakkında düşünceniz nedir? 2003 2004 alınsa çok masraf açar mı, parçası pahalımıdır
    Hocam baktırıp alın düz vites alın. Parça bulunmama pahalı parça gibi şeyler eski alfalar için geçerli masraf açmaz ama kesinlikle bir Alfa Romeo servisine baktırıp alın. Önceki aracım 147 idi hiçbir sorun yaşamadım şuan arkadaşımda o da hiç sorunsuz biniyor. Yağsız susuz bırakmayın çukurlara yavaş girin yeter.

    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir şey sora bilir miyim hocam audi a4'lere lpg takınca ortalama km de de ne kadar yakıyor acaba ? tutar olarak bilginiz var mı ?
    Hocam o konuda hiç bilgim yok arkadaşım benzinli kullanıyor şehir içi 12 litre yakıyor lpg de biraz artar 14 lirte olssa 28 30 kuruşa yakın yakar diye düşünüyorum.
  • 02-08-2015, 17:48:25
    #9
    audi a4 alınabilir.