Hocam diğer alternatifler varken ben olsam BMW'yi düşünmezdim. Ama sizin düşünceniz önemli olan tabiki. Ben olsam sizin yerinizde eğer benzin çok dert değilse ya da ben alıp uzun yıllar binerim çok da km yaparım yakmasın 3 5 verir tüp taktırırım diyorsanız kesinlikle ilk tercihim Audi A4 olurdu. İkinci sırada C180, en son da BMW düşünürdüm. Aralarında en konforlu ve performans olarak da yerinde olan tabiki yani değerlerden de belli A4 ama yani güvenlik olarak da gerek Audi olması gerekse de Quattro olması diğerlerinden çok daha üst düzey bir güvenlik sağlıyor. Ben kendim Alfa Romeo kullanıcısıyım belki duymuşsunuzdur Alfa Romeo'lar yol tutuşu ile de ünlüdür yani o yüzden virajlara hızlı girmeye alışığım ama geçenlerde A6 Quattro ile uzun yol tecrübem oldu kesinlikle yok böyle bir şey! Audi A4 derim sonuç olarak.
Hocam biraz konu dışı olacak ama ALfa 147'ler hakkında düşünceniz nedir? 2003 2004 alınsa çok masraf açar mı, parçası pahalımıdır