Hocam diğer alternatifler varken ben olsam BMW'yi düşünmezdim. Ama sizin düşünceniz önemli olan tabiki. Ben olsam sizin yerinizde eğer benzin çok dert değilse ya da ben alıp uzun yıllar binerim çok da km yaparım yakmasın 3 5 verir tüp taktırırım diyorsanız kesinlikle ilk tercihim Audi A4 olurdu. İkinci sırada C180, en son da BMW düşünürdüm. Aralarında en konforlu ve performans olarak da yerinde olan tabiki yani değerlerden de belli A4 ama yani güvenlik olarak da gerek Audi olması gerekse de Quattro olması diğerlerinden çok daha üst düzey bir güvenlik sağlıyor. Ben kendim Alfa Romeo kullanıcısıyım belki duymuşsunuzdur Alfa Romeo'lar yol tutuşu ile de ünlüdür yani o yüzden virajlara hızlı girmeye alışığım ama geçenlerde A6 Quattro ile uzun yol tecrübem oldu kesinlikle yok böyle bir şey! Audi A4 derim sonuç olarak.
a4 açıkcası başta aklımda yoktu. gönlümde bmw mantıken mercedes diyordum. sonradan audi bakmaya başladım. benzin açıkcası dert etmiyorum şimdilik. çok sorun olursa tüp taktırabilirim. çok uzun yıllar binmem ama 2 yıl civarı değiştirmeden kullanmayı düşünüyorum, zaman ne gösterir bilemem tabi.
zaten mantıken bana en akıllısı audi olarak geliyor ama değerli yorumları da almak istedim.
2.0 motor iyidir her zaman
Ama bu 3 seçenek arasında marka olarak mercedes derim
mercedes sağlamdır candır ama işte biraz da orta yaş ve üstü arabasıdır.

açıkcası 3 arabanın da kasası 1.6 motora göre kesinlikle ağır diye düşünüyorum.
min 1.8 olmasından yanayım hatta 2.0 motora da can diyorum gerçi şehir içinde ne kadar farkedebilirim bunu o da muamma.