kısmetse bu hafta araba almayı planlıyorum. gönlümde bmw var fakat mantıklı düşünmek gerek.

bmw e46 1.8 motor, 140 beygir, 200 tork'a sahip. 11 litre şehir içi yakıt tüketimi. ( 2004 model )

audi a4, 2.0 motor, 200 beygir, 280 tork'a sahip. 13 litre şehir içi yakıt tüketimi. ( 2006 model 4 çeker )

mercedes c180 kompressor, 1.8 motor, 143 beygir, 220 tork'a sahip. 12 litre şehir içi yakıt tüketimi. ( 2005 model )

hepsi benzinli, bmw'de ek olarak tüp var. diğerlerinde yok.

gönlümde hep bmw vardı. fakat çok yıpratılır bmw'ler malum genç arabası.

siz olsanız hangisini alırdınız?