• 14-07-2015, 17:09:41
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad sipariş versem bugün kargoya yetişir mi 3 adet sar gasteye. Birde hesap no alayım
    Yarın PTT kargo ile gönderebilirim.
  • 16-07-2015, 11:10:20
    #56
    Cipslerim geldi. Eskiden Almancı akrabalar gelirken yanlarında getirdikleri çikolataları bi heyecanla bekler ve yerdik. Bu cipsde öyle bi duygu oluşturdu Lezzet noktasında herkes kesinlikle denemeli, çok beğendim fakat kargo ücreti olarak 25.5 TL ödeme yaptım :\ 10.50 da arkadaşa vereceğim, ett mi 36 tl. 1 paket cips 12 liraya gelmiş oldu. Lakin Lays olduğu için bu çok pahalı geliyor ancak ithal bir marka olsa insan psikolojik olarak kesinlikle değer der çünkü lezzeti hiçbir başka cipste yok
  • 17-07-2015, 00:14:35
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar cipsler kola ile efsane gidiyor baharat yok içinde bu yüzden hiç mide bulandırmadan yedim hepsini. Muhtemelen tekrar sipariş veririm. Sülayman abiye de yaptığı kıyaklardan ötürü teşekkür ediyorum. Deneyin beğenirsiniz


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 17-07-2015, 01:38:26
    #58
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar cipsler kola ile efsane gidiyor baharat yok içinde bu yüzden hiç mide bulandırmadan yedim hepsini. Muhtemelen tekrar sipariş veririm. Sülayman abiye de yaptığı kıyaklardan ötürü teşekkür ediyorum. Deneyin beğenirsiniz


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Süleyman kim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:26 -->-> Daha önceki mesaj 01:37:43 --

    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cipslerim geldi. Eskiden Almancı akrabalar gelirken yanlarında getirdikleri çikolataları bi heyecanla bekler ve yerdik. Bu cipsde öyle bi duygu oluşturdu Lezzet noktasında herkes kesinlikle denemeli, çok beğendim fakat kargo ücreti olarak 25.5 TL ödeme yaptım :\ 10.50 da arkadaşa vereceğim, ett mi 36 tl. 1 paket cips 12 liraya gelmiş oldu. Lakin Lays olduğu için bu çok pahalı geliyor ancak ithal bir marka olsa insan psikolojik olarak kesinlikle değer der çünkü lezzeti hiçbir başka cipste yok
    Paşam bu nedenle sipariş veren kişi adet sayısı ne kadar çok olursa o kadar ucuza gider.

    Yine söylüyorum, bu cips her yerde olmaz ve "yiyen şişman, yemeyen pişman"
  • 17-07-2015, 01:58:24
    #59
    Merak ettim hocam almak istiyorum
  • 17-07-2015, 02:11:55
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cipse tövbeli birisi olarak yarın bi bakıyım marketlere unutmazsam bulacağımıda sanmıyorumda yoksa sipariş ederim Hayırlı satışlar
  • 17-07-2015, 02:13:49
    #61
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettim hocam almak istiyorum
    Arkadaslar kargo 20-25 tl arası bu nedenle az sipariş vermemenizi öneririm. Yinede siz bilirsiniz.
  • 17-07-2015, 02:15:59
    #62
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar kargo 20-25 tl arası bu nedenle az sipariş vermemenizi öneririm. Yinede siz bilirsiniz.
    O zaman düşüneyim bir cipsle pek aram yok çünkü
  • 17-07-2015, 02:18:20
    #63
    Bluebays Travel Ölüdeniz
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman düşüneyim bir cipsle pek aram yok çünkü
    PTT ile görüştüm, en ucuz fiyatı o verdi. Eğer ki benim kargomu kutulama, poşete koy ve gönder derseniz daha ucuza gelir. Lakin paket içinde patlarsa sorumluluk kabul etmem.