myload adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lays Tuzlu&Sirkeli Cips
69
●11.056
- 14-07-2015, 17:09:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yarın PTT kargo ile gönderebilirim.
- 16-07-2015, 11:10:20Cipslerim geldi. Eskiden Almancı akrabalar gelirken yanlarında getirdikleri çikolataları bi heyecanla bekler ve yerdik. Bu cipsde öyle bi duygu oluşturdu
Lezzet noktasında herkes kesinlikle denemeli, çok beğendim fakat kargo ücreti olarak 25.5 TL ödeme yaptım :\ 10.50 da arkadaşa vereceğim, ett mi 36 tl. 1 paket cips 12 liraya gelmiş oldu. Lakin Lays olduğu için bu çok pahalı geliyor ancak ithal bir marka olsa insan psikolojik olarak kesinlikle değer der çünkü lezzeti hiçbir başka cipste yok
- 17-07-2015, 00:14:35Üyeliği durdurulduArkadaşlar cipsler kola ile efsane gidiyor baharat yok içinde bu yüzden hiç mide bulandırmadan yedim hepsini. Muhtemelen tekrar sipariş veririm. Sülayman abiye de yaptığı kıyaklardan ötürü teşekkür ediyorum. Deneyin beğenirsiniz
Sent from my iPhone using Tapatalk - 17-07-2015, 01:38:26Bluebays Travel ÖlüdenizSüleyman kimDNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:26 -->-> Daha önceki mesaj 01:37:43 --
Paşam bu nedenle sipariş veren kişi adet sayısı ne kadar çok olursa o kadar ucuza gider.Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine söylüyorum, bu cips her yerde olmaz ve "yiyen şişman, yemeyen pişman" - 17-07-2015, 02:11:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Cipse tövbeli birisi olarak yarın bi bakıyım marketlere unutmazsam bulacağımıda sanmıyorumda yoksa sipariş ederim
Hayırlı satışlar
- 17-07-2015, 02:13:49Bluebays Travel ÖlüdenizArkadaslar kargo 20-25 tl arası bu nedenle az sipariş vermemenizi öneririm. Yinede siz bilirsiniz.MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2015, 02:15:59
- 17-07-2015, 02:18:20Bluebays Travel ÖlüdenizPTT ile görüştüm, en ucuz fiyatı o verdi. Eğer ki benim kargomu kutulama, poşete koy ve gönder derseniz daha ucuza gelir. Lakin paket içinde patlarsa sorumluluk kabul etmem.MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lezzet noktasında herkes kesinlikle denemeli, çok beğendim fakat kargo ücreti olarak 25.5 TL ödeme yaptım :\ 10.50 da arkadaşa vereceğim, ett mi 36 tl. 1 paket cips 12 liraya gelmiş oldu. Lakin Lays olduğu için bu çok pahalı geliyor ancak ithal bir marka olsa insan psikolojik olarak kesinlikle değer der çünkü lezzeti hiçbir başka cipste yok 