DNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar cipsler kola ile efsane gidiyor baharat yok içinde bu yüzden hiç mide bulandırmadan yedim hepsini. Muhtemelen tekrar sipariş veririm. Sülayman abiye de yaptığı kıyaklardan ötürü teşekkür ediyorum. Deneyin beğenirsiniz


Sent from my iPhone using Tapatalk
Süleyman kim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:38:26 -->-> Daha önceki mesaj 01:37:43 --

Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cipslerim geldi. Eskiden Almancı akrabalar gelirken yanlarında getirdikleri çikolataları bi heyecanla bekler ve yerdik. Bu cipsde öyle bi duygu oluşturdu Lezzet noktasında herkes kesinlikle denemeli, çok beğendim fakat kargo ücreti olarak 25.5 TL ödeme yaptım :\ 10.50 da arkadaşa vereceğim, ett mi 36 tl. 1 paket cips 12 liraya gelmiş oldu. Lakin Lays olduğu için bu çok pahalı geliyor ancak ithal bir marka olsa insan psikolojik olarak kesinlikle değer der çünkü lezzeti hiçbir başka cipste yok
Paşam bu nedenle sipariş veren kişi adet sayısı ne kadar çok olursa o kadar ucuza gider.

Yine söylüyorum, bu cips her yerde olmaz ve "yiyen şişman, yemeyen pişman"