Cipslerim geldi. Eskiden Almancı akrabalar gelirken yanlarında getirdikleri çikolataları bi heyecanla bekler ve yerdik. Bu cipsde öyle bi duygu oluşturdu

Lezzet noktasında herkes kesinlikle denemeli, çok beğendim fakat kargo ücreti olarak 25.5 TL ödeme yaptım :\ 10.50 da arkadaşa vereceğim, ett mi 36 tl. 1 paket cips 12 liraya gelmiş oldu. Lakin Lays olduğu için bu çok pahalı geliyor ancak ithal bir marka olsa insan psikolojik olarak kesinlikle değer der çünkü lezzeti hiçbir başka cipste yok