Hahhaha yiyen şişman, yemeyen pişman sözü de süpermiş. Her şey kursak belasına diyorsun yani

Konu ile ilgili olarak da cips sevmediğim için yorum yapamayacağım. Kötü kötü şeyler bunlar. Kalori tuzağı hep. Yemeyin zayıflamak zor oluyor
Pasam haksızsın diyemem lakin yesekte öleceğiz yemesekte
Edit: ayrıca Atalarımız boşuna dememiş. Atın ölümü, arpadan olsun