• 17-06-2015, 00:00:14
    #10
    Arkadaş para puldan bahsetmemiş sanırım kariyer ve sosyal statüden bahsetmiş tabi bunun sonucu da parayı getirir o ayrı konu velakin bayanın kariyerinin eşinden yüksek olması bayanın iş ortamlarında eşini psikolojik olarak etkileyecek ve kendisini eşi karşısında zamanla yetersiz hissedecek ve belki bu tüm hayatlarına etki edecektir

    Bu para için de benzer şekikde değerlendirilebilir

    İlk başlarda iki taraf bu konuyu takmasa bile zamanla bilinç altlarında oluşan bu yetersizlik kavramı en ufak bir kıvılcımda bile ortaya çıkabilir duruma gelecektir
  • 17-06-2015, 00:06:10
    #11
    Çağımızın kadınları malesef hiç bir eyden mutlu olamıyorlar. Bundan 100 yıl önce bir kadını mutlu etmek daha kolaydı. Ama artık o yıllar çok uzakta kaldı. Köleleri gibi kullanıyorlar. Sonra sen kaleyi fetettin sanıyorsun. Biz erkekler kadar ahmak varlık yok malesef. Sadece olur umarım diye düşünüyoruz. Kadınlar hükmediyor, terkediyor bizi köleleştirmeye devam ediyorlar. Ama hala dünyada umut var. Afganistan bu konuda hala eski kafalı oraya yerleşmek lazım.
  • 17-06-2015, 01:26:51
    #12
    Mevzu para degil dostlar para olmadan hicbirsey olmuyor benim sordugum kariyerdir..
  • 17-06-2015, 01:34:05
    #13
    doktorun hastane görevlisiyle evlenmesinde bence problem yok, insana insan olarak değer veriyorsun. Hademe + doktor nasıl olur derseniz, bu hademe arkadaşın kalitesini, doktor arkadaşın asaletini gösterir.

    Kariyer evlilikte önemli tabi, ama kezbanların zengin adamlara, yaşlı zenginlerin top modellere meylettiğini görünce, paranın belirleyici olduğu insanlar eğitimsiz insanlar. Birden zengin olanlar. Bir anda zengin olmak isteyenler. Yoksa kariyer belirleyici değil, para ve insanlık belirleyici.

    Bence (:

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:34:05 -->-> Daha önceki mesaj 01:32:30 --

    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çağımızın kadınları malesef hiç bir eyden mutlu olamıyorlar. Bundan 100 yıl önce bir kadını mutlu etmek daha kolaydı. Ama artık o yıllar çok uzakta kaldı. Köleleri gibi kullanıyorlar. Sonra sen kaleyi fetettin sanıyorsun. Biz erkekler kadar ahmak varlık yok malesef. Sadece olur umarım diye düşünüyoruz. Kadınlar hükmediyor, terkediyor bizi köleleştirmeye devam ediyorlar. Ama hala dünyada umut var. Afganistan bu konuda hala eski kafalı oraya yerleşmek lazım.
    Erkekler de kezbanlara o kadar eyvallah çekmesin kardeşim, sarı saça tav oluyorsunuz olmayın biraz beyninize kan gitmesine müsade edin.
  • 17-06-2015, 11:45:09
    #14
    Yengeniz tarihçi, akademik takılıyor... Tanisigimizda bi firmada 1300 tl ye çalışıyordum. İş ciddi ise ve sevdiğini hissettirip seviliyorsan maddiyat bir nebze arka planda kalıyor.

    Önemli olan doğru kişilerin birbirini bulması. Her insanın beklentisi farklıdır. Kadın En çok sahip olunmak ister. Diğerleri sonradan gelir.

    Hatunun altına araba çektiğinde yüzü gülüyor da yokluk zamanında uzak duruyorsa o kişi kullan at modelidir.

    Kariyerde de durum aynı. Eğer hatun kişisi bunu dile getiriyorsa sıkıntıdır. Aynı olay erkek için de geçerli. Bu nedenle temelde saygı ve sevgi vardır.

    Tepetaklak yazıyorum...
    Yoldayım...
  • 17-06-2015, 11:53:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bu soruya erkeklerin değil de bayanların cevap vermesi daha makbul olur
  • 17-06-2015, 12:03:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Erkeğin bilinmeyen özellikleri/çalışmaları(örneğin prejeleri vardır hala hayata geçmemiş, siz o kişiyi işsiz yada bomboş bir insan sanırsınız ama değildir) yoksa sadece hademeyse o ilişkinin yürümesi çok zor...

    İlk olarak erkek bir miktar alıngan olacak, yarası olacak, osuru.tan nem kapacak durumda olacak anlayacağınız, çevrelerinde de gaza getiren kişiler olursa, o evlilik uzun sürmez...

    Heleki herhangi bir tartışmada bayan ufacık bir imada bile bulunsa ertesi gün mahkemede soluğu alırlar...

    Ek olarak kariyer ve statü paradan daha önemlidir, siz bir üniversitede prof olun karşınıza koç gelse ezilmezsiniz...
  • 17-06-2015, 22:59:36
    #17
    Sevginin, sevmenin doğal, hayatın bir parçası olduğunu unuttuğumuz için bu tür sorular sormaya başladık galiba.

    Eşi Öğretmen, kendisi aynı okulda temizlik işçisi tanıdığım arkadaşım var.
    Çok mutlular, birbirlerini deli gibi seviyorlar.
    Etraf şunu der bunu der kaygısı yok hiç birinde.
    Anlı şanlı düğünlerini yaptılar, çocukları oldu.

    Seviyor musun ?
    Önce kendine güven.
    O şu işte bende şu işteyim , kesin bana bakmaz gibi cümleler kurma.
    Seviyorsan ona sevdiğini göster, güvenini kazan.

    Bir bakış, bir söz, bir tebessüm dahi sevgiyi göstermeye yeterken, aşkın karşısında kariyeri, bariyer olarak görme
  • 17-06-2015, 23:23:12
    #18
    İki kişi sevdiyse birbirlerini pek sorun olmaz.
    Lakin ileride ister istemez sorun çıkabilir. Eşiniz ses etmese bile çevreleriniz yüzünden rahatsızlık yaşayabilirsiniz.