Çağımızın kadınları malesef hiç bir eyden mutlu olamıyorlar. Bundan 100 yıl önce bir kadını mutlu etmek daha kolaydı. Ama artık o yıllar çok uzakta kaldı. Köleleri gibi kullanıyorlar. Sonra sen kaleyi fetettin sanıyorsun. Biz erkekler kadar ahmak varlık yok malesef. Sadece olur umarım diye düşünüyoruz. Kadınlar hükmediyor, terkediyor bizi köleleştirmeye devam ediyorlar. Ama hala dünyada umut var. Afganistan bu konuda hala eski kafalı oraya yerleşmek lazım.