• 16-06-2015, 20:11:00
    #1
    uzun zamandır aklıma kurcalıyor bu lanet olası şey.

    sorum şu arkadaşlar

    Konya'da özel bir hastanede bayan doktor,hademe ile evlendi.toplumun düşüncelerini az çok tahmin edersiniz.2 gönül sevince samanlık seyran olur deniliyor ne kadar doğru bir söz bilinmez


    Sizce önemi varmı kariyerin ? Eşiniz öğretmen,doktor,devlet memuru olarak çalışıyor.Siz ise bir fabrikada işçi olarak çalışıyorsunuz
  • 16-06-2015, 21:30:19
    #2
    Hocam olaya ne kadar medeni baksak da maalesef davul dengi dengine çaldığında kulağa hoş geliyor. Hiç bir kadının ve hiç bir erkeğin, maddi zorluklar veya evliliğe özel sorunlar had safhaya çıktığında serin kanlı kalabileceğine, toplumsal statü farkını karşı tarafa hissettirmeyeceğine inanmıyorum.

    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun zamandır aklıma kurcalıyor bu lanet olası şey.

    sorum şu arkadaşlar

    Konya'da özel bir hastanede bayan doktor,hademe ile evlendi.toplumun düşüncelerini az çok tahmin edersiniz.2 gönül sevince samanlık seyran olur deniliyor ne kadar doğru bir söz bilinmez


    Sizce önemi varmı kariyerin ? Eşiniz öğretmen,doktor,devlet memuru olarak çalışıyor.Siz ise bir fabrikada işçi olarak çalışıyorsunuz
  • 16-06-2015, 21:34:26
    #3
    bende de öyle bir sıkıntı var.
    kızın biri turizm firmasında ceo..
  • 16-06-2015, 21:44:57
    #4
    Bizler hayatımızı kim ne der acaba diye diye yaşayamadık.

    Bırakın artık sevdiğimizle yaşayalım hayatı kim ne derse desin...
  • 16-06-2015, 21:48:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Her yerde olan fakirlik açlık ya da açıklık değildir. Fakirlik para ve altına sahip olamama da değildir. Fakirlik, sahafta satılmamış bir kitabın üzerindeki tozdur. Fakirlik, kağıt imha makinasında, gazete parçalayan bir bıçaktır. Fakirlik, arabanın camından dışarıya atılmış muz kabuğudur. Fakirlik yemeksiz geçirilen bir gece değildir, fakirlik “düşünmeden” geçirilen bir gecedir. - Ali Şeriati

    Aslında sorun olmaması gerekir. Yani aklı başında insanın bunu dert etmemesi gerekir. Belkide bir dünya ortak yanları var.
  • 16-06-2015, 23:34:36
    #6
    Hademe büyük ihtimal 657 dahil kadrolu hademedir malum hastanelerde kadrolu hademeler hademelik yapmıyor kahretsin ama gerçek bu mesela benim çalıştığım kurumda hademenin harley davitson marka motoru var hatta audi tt almıştı geçende anlayacağın olay o değil kadınlar her zaman güç sever sen laptobunun tellerine basmaya devam et kadınları mutlu etmenin tek yolu TÜRK LİRASINDAN GEÇTİĞİNİ HALA ÖĞRENEMEMİŞ bir arkadaşımızsın ama sende öğrenirsin
  • 16-06-2015, 23:37:20
    #7
    Bana kalırsa; hiç ama hiç önemli değil.
    Sevgi ve saygı var mı? Sorun yok.
    Her sabah yanında aşık olduğun insanla uyanmıyorsan; milyon dolarların olsa ne fark eder?
  • 16-06-2015, 23:42:26
    #8
    Kadının altına çekersin bir araba o sana nasıl saygı gösterir görsen şaşarsın ben inanmıyorum sevgi saygıya PARA YOKSA aşkta yok saygıda yok git bir kafeye paran yoksa sana hizmet bile yok ya aslında paran yoksa itibarın yok insan bile sayılmıyorsun para her kapıyı açar sen kaybedene kadar
  • 16-06-2015, 23:45:51
    #9
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadının altına çekersin bir araba o sana nasıl saygı gösterir görsen şaşarsın ben inanmıyorum sevgi saygıya PARA YOKSA aşkta yok saygıda yok git bir kafeye paran yoksa sana hizmet bile yok ya aslında paran yoksa itibarın yok insan bile sayılmıyorsun para her kapıyı açar sen kaybedene kadar
    Eğer karşılaştığınız tüm kadınlar böyleyse, sizin adınıza üzüldüm.
    Umarım bir karşınıza sizi gerçekten seven ve sizin de gerçekten sevdiğiniz birisi çıkar.
    O zaman para pul olaylarının bir şey ifade etmeyeceğini görürsünüz.