Sevginin, sevmenin doğal, hayatın bir parçası olduğunu unuttuğumuz için bu tür sorular sormaya başladık galiba.

Eşi Öğretmen, kendisi aynı okulda temizlik işçisi tanıdığım arkadaşım var.
Çok mutlular, birbirlerini deli gibi seviyorlar.
Etraf şunu der bunu der kaygısı yok hiç birinde.
Anlı şanlı düğünlerini yaptılar, çocukları oldu.

Seviyor musun ?
Önce kendine güven.
O şu işte bende şu işteyim , kesin bana bakmaz gibi cümleler kurma.
Seviyorsan ona sevdiğini göster, güvenini kazan.

Bir bakış, bir söz, bir tebessüm dahi sevgiyi göstermeye yeterken, aşkın karşısında kariyeri, bariyer olarak görme