Wifi Çekim Sorunu
17
●1.013
- 11-06-2015, 12:33:21Merhaba arkadaşlar wifi çekim sorunu yaşıyorum, modem merdiven boşluğunda. Bilgisayarı kapının yanına götürdüğümde çok iyi hızda bağlanabiliyorum fakat odalara geçtiğimde, mesafe uzaklaştığında hız ciddi oranda düşüyor. Telefondan hiç girilmiyor. Bunun nedeni ne olabilir modemin anteninde falan mı sorun var acaba? Mesafe çok fazla değil aslında 5 metre bile değildir çalışma masam ile modem arasındaki mesafe.
- 11-06-2015, 12:36:37Selam,
Modeminizin markası ve modeli nedir ?
Wifi yayınını hangi frekansta yapıyorsunuz ? (B/G/N)
Wifi yayın kanal numaranız nedir ? - 11-06-2015, 12:39:13Modem şundan hocamExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.google.com.tr/search?q=t...ml%3B766%3B800
diğerler sorduklarınızı nasıl öğrenebilirim bilmiyorum. - 11-06-2015, 12:47:06Hocam göstediğiniz modemde 150 mbps yazıyor. Bundan kaynaklanıyor sanırım. İletim gücü daha yüksek bir modem kullanmalısınız.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bulunduğunuz evin duvarları sağlammış
- 11-06-2015, 12:59:35Aynen hocam nasıl bir duvarsa telefon bile çekmiyoruzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekim gücünü arttıran zımbırtılardan alsam işe yarar mı acaba? Mesela şunu alsam http://www.hepsiburada.com/tp-link-t...ici-p-BD501264 - 11-06-2015, 13:01:56Aynen hocam ya modeminizi değiştirin ya da bu tarz bir şey alacaksınız.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2015, 13:03:34Teşekkür ederim hocam yorumlarınız için en pratik çözüm yolu bunlardan 1 tane almakuzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2015, 13:22:37Hocam çekim gücünü B moduna alıp kanalıda 11' e getirin. Yapamazsanız, teamviewerdan bağlantı yapıp modeminizin ayarlarına bakabilirim.
- 11-06-2015, 13:27:30Rica ederim hocam.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu şekilde yapmanın faydası nedir kanalı 11 e almanın. Biraz aydınlatırsanız bizlerde faydalanabilirizExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle