Merhaba arkadaşlar wifi çekim sorunu yaşıyorum, modem merdiven boşluğunda. Bilgisayarı kapının yanına götürdüğümde çok iyi hızda bağlanabiliyorum fakat odalara geçtiğimde, mesafe uzaklaştığında hız ciddi oranda düşüyor. Telefondan hiç girilmiyor. Bunun nedeni ne olabilir modemin anteninde falan mı sorun var acaba? Mesafe çok fazla değil aslında 5 metre bile değildir çalışma masam ile modem arasındaki mesafe.