• 11-06-2015, 13:30:04
    #10
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çekim gücünü B moduna alıp kanalıda 11' e getirin. Yapamazsanız, teamviewerdan bağlantı yapıp modeminizin ayarlarına bakabilirim.
    Hocam modeme erişimim yok apartta kalıyorum.
  • 11-06-2015, 16:01:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Modeminiz daha önceden böyle bir arıza yaşamadıysa şuan modem arıza olabilir...
  • 12-06-2015, 00:51:23
    #12
    Şu ürünü aldım arkadaşlar baya fark etti evin her köşesinde 7-8 mbit hız alabiliyorum artık Tek sorun şifreleme sistemi olmadığı için herkes girebiliyor ya da var ben bilmiyorum

    http://www.hepsiburada.com/tp-link-t...ici-p-BD302580
  • 12-06-2015, 09:28:23
    #13
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ürünü aldım arkadaşlar baya fark etti evin her köşesinde 7-8 mbit hız alabiliyorum artık Tek sorun şifreleme sistemi olmadığı için herkes girebiliyor ya da var ben bilmiyorum

    http://www.hepsiburada.com/tp-link-t...ici-p-BD302580
    Hocam işe yaradığına sevindim. Şifreleme var. Nasıl yapıldığını bende bilmiyorum ama biran önce şifre koymanızı öneririm.
  • 12-06-2015, 10:34:46
    #14
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işe yaradığına sevindim. Şifreleme var. Nasıl yapıldığını bende bilmiyorum ama biran önce şifre koymanızı öneririm.
    Baya kurcaladım da bulamadım valla hocam
  • 12-06-2015, 10:55:40
    #15
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya kurcaladım da bulamadım valla hocam
    Hocam kullanım kılavuzunu inceleyin ya da marka model yazarak şifreleme diye sorgulatın googleda.
  • 12-06-2015, 11:00:27
    #16
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kullanım kılavuzunu inceleyin ya da marka model yazarak şifreleme diye sorgulatın googleda.
    Sanırım yok hocam kullanım klavuzunda da arayüzde de bulamadım. Şifre şöyle var mevcut kablosuz ağın şifresini girerek bağlanıyorum.
  • 12-06-2015, 11:05:19
    #17
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım yok hocam kullanım klavuzunda da arayüzde de bulamadım. Şifre şöyle var mevcut kablosuz ağın şifresini girerek bağlanıyorum.
    Vallaha hocam benim içeme dert oldu şifresiz wifileri hiç sevmem
  • 12-06-2015, 12:17:44
    #18
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha hocam benim içeme dert oldu şifresiz wifileri hiç sevmem
    Şifre var da hocam modemin şifresi ile aynı TP-Link'e mail gönderdim bakalım ne diyecekler.