Extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Wifi Çekim Sorunu
17
●1.013
- 12-06-2015, 00:51:23Şu ürünü aldım arkadaşlar baya fark etti evin her köşesinde 7-8 mbit hız alabiliyorum artık
Tek sorun şifreleme sistemi olmadığı için herkes girebiliyor ya da var ben bilmiyorum
http://www.hepsiburada.com/tp-link-t...ici-p-BD302580 - 12-06-2015, 09:28:23Hocam işe yaradığına sevindim. Şifreleme var. Nasıl yapıldığını bende bilmiyorum ama biran önce şifre koymanızı öneririm.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2015, 10:34:46Baya kurcaladım da bulamadım valla hocamuzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2015, 10:55:40Hocam kullanım kılavuzunu inceleyin ya da marka model yazarak şifreleme diye sorgulatın googleda.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2015, 11:00:27Sanırım yok hocam kullanım klavuzunda da arayüzde de bulamadım. Şifre şöyle var mevcut kablosuz ağın şifresini girerek bağlanıyorum.uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2015, 11:05:19Vallaha hocam benim içeme dert oldu şifresiz wifileri hiç sevmemFoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2015, 12:17:44Şifre var da hocam modemin şifresi ile aynıuzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TP-Link'e mail gönderdim bakalım ne diyecekler.
Tek sorun şifreleme sistemi olmadığı için herkes girebiliyor ya da var ben bilmiyorum
TP-Link'e mail gönderdim bakalım ne diyecekler.