uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallaha hocam benim içeme dert oldu şifresiz wifileri hiç sevmem
Şifre var da hocam modemin şifresi ile aynı TP-Link'e mail gönderdim bakalım ne diyecekler.