Konu
Wifi Çekim Sorunu
11-06-2015, 13:30:04
#10
Mhmt_Clskn
Extralarge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam çekim gücünü B moduna alıp kanalıda 11' e getirin. Yapamazsanız, teamviewerdan bağlantı yapıp modeminizin ayarlarına bakabilirim.
Hocam modeme erişimim yok apartta kalıyorum.