Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çekim gücünü B moduna alıp kanalıda 11' e getirin. Yapamazsanız, teamviewerdan bağlantı yapıp modeminizin ayarlarına bakabilirim.
Hocam modeme erişimim yok apartta kalıyorum.