Konu
Wifi Çekim Sorunu
11-06-2015, 13:22:37
#8
Extralarge
Hocam çekim gücünü B moduna alıp kanalıda 11' e getirin. Yapamazsanız, teamviewerdan bağlantı yapıp modeminizin ayarlarına bakabilirim.