• 26-05-2015, 00:45:51
    #10
    Marka olarak Toshiba seçilebilir belki ama mevcut seçenekler içinde performans olarak HP i3 ü tercih etmelisiniz.
  • 26-05-2015, 01:16:24
    #11
    Lenovo ya da bakın derim. Hp den kesinlikle uzak durun.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 26-05-2015, 01:29:34
    #12
    teşekkürler arkadaşlar...
    gönlüm toshiba diyor ama i3 olayı da kafa mı karıştırdı, çok hız farkı var mıdır?
  • 26-05-2015, 01:38:32
    #13
    Kurumsal PLUS
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler arkadaşlar...
    gönlüm toshiba diyor ama i3 olayı da kafa mı karıştırdı, çok hız farkı var mıdır?
    Hocam oyun oynamıyor yada ağır işlemci gücüne ihtiyaç duyan programlar kullanmıyorsan.Office-web-programlama ağırlıklı takılıyorsan.İşlemcinin pek bir önemi yok bence.

    Hele HP diyorlarsa arkadaşların yaptığı uyarıyı bende yapayım HP den uzak durun notebooklarında ısınma problemi vardı.Sanırım hala devam ediyor.

    Ben mesela oyun/grafik işleriyle uğraşmadığım için notebook alırken işlemci ile ekran kartına pek dikkat etmem.Bütçe dostu uygun fiyatlı bir makina alırım ram+ssd takviyesi yapıp devam ederim.

    Buradaki en önemli kriter sizin bilgisayarı ne amaçla kullandığınız/kullanacağınız
  • 26-05-2015, 01:44:05
    #14
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oyun oynamıyor yada ağır işlemci gücüne ihtiyaç duyan programlar kullanmıyorsan.Office-web-programlama ağırlıklı takılıyorsan.İşlemcinin pek bir önemi yok bence.

    Hele HP diyorlarsa arkadaşların yaptığı uyarıyı bende yapayım HP den uzak durun notebooklarında ısınma problemi vardı.Sanırım hala devam ediyor.

    Ben mesela oyun/grafik işleriyle uğraşmadığım için notebook alırken işlemci ile ekran kartına pek dikkat etmem.Bütçe dostu uygun fiyatlı bir makina alırım ram+ssd takviyesi yapıp devam ederim.

    Buradaki en önemli kriter sizin bilgisayarı ne amaçla kullandığınız/kullanacağınız
    aynı hocam. oyun oynamıyorum, ofis prog. ftp prog. photoshop vs.. kullanmak için.
  • 26-05-2015, 01:47:22
    #15
    Kurumsal PLUS
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı hocam. oyun oynamıyorum, ofis prog. ftp prog. photoshop vs.. kullanmak için.
    Ps ile çok uçuk işler yapmıyorsanız bu makinaların hepsinin ihtiyaçlarınızı karşılaması lazım.
  • 26-05-2015, 01:48:26
    #16
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ps ile çok uçuk işler yapmıyorsanız bu makiların hepsinin ihtiyaçlarınızı karşılaması lazım.
    teşekkürler hocam. toshiba alacağım sanırım...