hangi bilgisayarı alayım...
15
●938
- 26-05-2015, 00:45:51Marka olarak Toshiba seçilebilir belki ama mevcut seçenekler içinde performans olarak HP i3 ü tercih etmelisiniz.
- 26-05-2015, 01:16:24Lenovo ya da bakın derim. Hp den kesinlikle uzak durun.
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 26-05-2015, 01:29:34teşekkürler arkadaşlar...
gönlüm toshiba diyor ama i3 olayı da kafa mı karıştırdı, çok hız farkı var mıdır? - 26-05-2015, 01:38:32Hocam oyun oynamıyor yada ağır işlemci gücüne ihtiyaç duyan programlar kullanmıyorsan.Office-web-programlama ağırlıklı takılıyorsan.İşlemcinin pek bir önemi yok bence.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hele HP diyorlarsa arkadaşların yaptığı uyarıyı bende yapayım HP den uzak durun notebooklarında ısınma problemi vardı.Sanırım hala devam ediyor.
Ben mesela oyun/grafik işleriyle uğraşmadığım için notebook alırken işlemci ile ekran kartına pek dikkat etmem.Bütçe dostu uygun fiyatlı bir makina alırım ram+ssd takviyesi yapıp devam ederim.
Buradaki en önemli kriter sizin bilgisayarı ne amaçla kullandığınız/kullanacağınız
- 26-05-2015, 01:44:05aynı hocam. oyun oynamıyorum, ofis prog. ftp prog. photoshop vs.. kullanmak için.evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2015, 01:47:22Ps ile çok uçuk işler yapmıyorsanız bu makinaların hepsinin ihtiyaçlarınızı karşılaması lazım.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2015, 01:48:26teşekkürler hocam. toshiba alacağım sanırım...evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
