teşekkürler arkadaşlar...
gönlüm toshiba diyor ama i3 olayı da kafa mı karıştırdı, çok hız farkı var mıdır?
Hocam oyun oynamıyor yada ağır işlemci gücüne ihtiyaç duyan programlar kullanmıyorsan.Office-web-programlama ağırlıklı takılıyorsan.İşlemcinin pek bir önemi yok bence.
Hele HP diyorlarsa arkadaşların yaptığı uyarıyı bende yapayım HP den uzak durun notebooklarında ısınma problemi vardı.Sanırım hala devam ediyor.
Ben mesela oyun/grafik işleriyle uğraşmadığım için notebook alırken işlemci ile ekran kartına pek dikkat etmem.Bütçe dostu uygun fiyatlı bir makina alırım ram+ssd takviyesi yapıp devam ederim.
Buradaki en önemli kriter sizin bilgisayarı ne amaçla kullandığınız/kullanacağınız