evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam oyun oynamıyor yada ağır işlemci gücüne ihtiyaç duyan programlar kullanmıyorsan.Office-web-programlama ağırlıklı takılıyorsan.İşlemcinin pek bir önemi yok bence.

Hele HP diyorlarsa arkadaşların yaptığı uyarıyı bende yapayım HP den uzak durun notebooklarında ısınma problemi vardı.Sanırım hala devam ediyor.

Ben mesela oyun/grafik işleriyle uğraşmadığım için notebook alırken işlemci ile ekran kartına pek dikkat etmem.Bütçe dostu uygun fiyatlı bir makina alırım ram+ssd takviyesi yapıp devam ederim.

Buradaki en önemli kriter sizin bilgisayarı ne amaçla kullandığınız/kullanacağınız
aynı hocam. oyun oynamıyorum, ofis prog. ftp prog. photoshop vs.. kullanmak için.