evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ps ile çok uçuk işler yapmıyorsanız bu makiların hepsinin ihtiyaçlarınızı karşılaması lazım.
teşekkürler hocam. toshiba alacağım sanırım...