• 25-03-2015, 14:53:21
    #1
    Merhabalar

    Ablamın bana ısrarı üzerine ona instagramdan butik açacağım.Toptan ürün alıp satmayı planlıyor.Kapıda ödeme seçeneğide olucak ve bunun için bir çok firma fatura istiyor ve biz zaten Bu işi yasal olarak yapmak istiyoruz.Dükkan açmadan bunu en basit ve en ucuz yönden nasıl halledebiliriz.Fatura kesmek için gerekli olanlar nelerdir.Şimdiden teşekkürler.
  • 25-03-2015, 15:02:11
    #2
    Şahıs firması açmak zorundasınız
    https://www.r10.net/bilisim-hukuku/13...erekenler.html
  • 25-03-2015, 15:11:50
    #3
    Peki şahıs şirketi olmadan vergi dairesine işe başlama bildirimi ile vergi mükellefiyeti bildiriminde bulunsak olmaz mı? Attığınız linkte ki aylık sabit 600 lira gereksiz bir masraf nihayetinde.
  • 25-03-2015, 15:18:50
    #4
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki şahıs şirketi olmadan vergi dairesine işe başlama bildirimi ile vergi mükellefiyeti bildiriminde bulunsak olmaz mı? Attığınız linkte ki aylık sabit 600 lira gereksiz bir masraf nihayetinde.
    Hayır böyle bir şey yok
    Gereksiz masraf derken ne gereksiz hocam?
    400 TL sigorta zaten
    İsterseniz ödemeyin sigorta emeklilik priminizden düşmez ve sağlıktan yararlanamazsınız
    100-150 muhasebe de tanıdık bulun ödemeyin onlar da iş yapmasın sonuçta
    Gördüğünüz gibi aylık masrafınız çok aza indi.
    Bu kafayla yapacaksanız bence hiç başlamayın.
    Kimse de vergi ve sigorta ödemesin bu ülkede
    Gereksiz nasılsa
  • 25-03-2015, 15:27:07
    #5
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır böyle bir şey yok
    Gereksiz masraf derken ne gereksiz hocam?
    400 TL sigorta zaten
    İsterseniz ödemeyin sigorta emeklilik priminizden düşmez ve sağlıktan yararlanamazsınız
    100-150 muhasebe de tanıdık bulun ödemeyin onlar da iş yapmasın sonuçta
    Gördüğünüz gibi aylık masrafınız çok aza indi.
    Bu kafayla yapacaksanız bence hiç başlamayın.
    Kimse de vergi ve sigorta ödemesin bu ülkede
    Gereksiz nasılsa
    Mesajımı yanlış yorumlamışsınız.Bunu yapıcak kişi zaten sigortalı.Birde bağkur ödemesi saçma.Verdiğiniz linkteki açıklamalar ile sizin bu 3 cümlelik açıklamanız hakkında dağlar kadar fark olduğunu sizde biilyosunuz.O konuda bir ton belge var.
  • 25-03-2015, 15:30:39
    #6
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajımı yanlış yorumlamışsınız.Bunu yapıcak kişi zaten sigortalı.Birde bağkur ödemesi saçma.Verdiğiniz linkteki açıklamalar ile sizin bu 3 cümlelik açıklamanız hakkında dağlar kadar fark olduğunu sizde biilyosunuz.O konuda bir ton belge var.
    O zaman ablanızın sigortalı çalıştığını söyleyin. Ben kâhin değilim ablanızın sigortasının ödendiğini bileyim. Hem işi yasal yapmak istiyoruz diyorsunuz hem gereksiz para diyorsunuz. Vergi ve sigortanın nesi gereksiz? 2 mesajım arasında hiç bir fark yok.
    O zaman patronuyla görüşecek (faal olarak çalışıyorsa) sigortası kesilmeden ayrıca kurabilir. Tabi patronu buna izin verirse.
    Yok farklı birinin üzerine kuracaksa ve bu kişinin sigortası yoksa ödeyeceksiniz sigortayı.
  • 25-03-2015, 15:34:03
    #7
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajımı yanlış yorumlamışsınız.Bunu yapıcak kişi zaten sigortalı.Birde bağkur ödemesi saçma.Verdiğiniz linkteki açıklamalar ile sizin bu 3 cümlelik açıklamanız hakkında dağlar kadar fark olduğunu sizde biilyosunuz.O konuda bir ton belge var.
    Hocam sorun o zaten. ulkemizde firma acmak, para kazanmak o kadar zor ki, arkadasin dedigi gibi bu giderleri vermeden yasal yoldan satis yapamazsiniz. Yani bu olabildigince en alt limiti zaten. bundan daha kolayi olsa, burdaki her arkadas zaten o sekidle yasal olarak calisir. Ama sagolsun devletimiz daha baslamadan ceptekini almaya basladigi icin, haliyle insanlar sizin gibi acaba daha kolayi var midir diye dusunuyor, ve maalesef hala boyle birsey yok.

    Halbuki devlet birtane online portal acsa, dese ki durust olun, ne kazaniyorsaniz buraya muhasebenizi girin, yil sonunda tek bir form ile gelir / gider hesabini bana gonderin, he msiz vergi odeyin hem az masrafiniz olsun, hem de biz kazanalim, ama maalesef yok ,cunku hemen ardindan isin cakalligina kacacak binlerce insan var. bu bakimdan da yerinde birsey boyle bir calismanin olmamasi, haliyle bu sefer bu forumda is yapan onlaca yuzlerce arkadas haliyle vergi veremiyor durumda kaliyor.

    Insallah birgun duzelir, ama su anlik yapabileceginiz en alt limit ve masrafsiz calisma arkadasin verdigi link.
  • 25-03-2015, 15:35:49
    #8
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorun o zaten. ulkemizde firma acmak, para kazanmak o kadar zor ki, arkadasin dedigi gibi bu giderleri vermeden yasal yoldan satis yapamazsiniz. Yani bu olabildigince en alt limiti zaten. bundan daha kolayi olsa, burdaki her arkadas zaten o sekidle yasal olarak calisir. Ama sagolsun devletimiz daha baslamadan ceptekini almaya basladigi icin, haliyle insanlar sizin gibi acaba daha kolayi var midir diye dusunuyor, ve maalesef hala boyle birsey yok.

    Halbuki devlet birtane online portal acsa, dese ki durust olun, ne kazaniyorsaniz buraya muhasebenizi girin, yil sonunda tek bir form ile gelir / gider hesabini bana gonderin, he msiz vergi odeyin hem az masrafiniz olsun, hem de biz kazanalim, ama maalesef yok ,cunku hemen ardindan isin cakalligina kacacak binlerce insan var. bu bakimdan da yerinde birsey boyle bir calismanin olmamasi, haliyle bu sefer bu forumda is yapan onlaca yuzlerce arkadas haliyle vergi veremiyor durumda kaliyor.

    Insallah birgun duzelir, ama su anlik yapabileceginiz en alt limit ve masrafsiz calisma arkadasin verdigi link.
    Lütfen sözlerimi polemik olarak algılamayın.
    Devleti de savunmuyorum ama nesi yanlış sistemin. Başlamadan neyin parasını alıyor devlet?
    Kazandığınız paradan alıyor.
    Burada ki asıl büyük para 400 TL bağkur ücreti
    Bağkur ücreti mi mantıksız geliyor?
  • 25-03-2015, 15:38:08
    #9
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorun o zaten. ulkemizde firma acmak, para kazanmak o kadar zor ki, arkadasin dedigi gibi bu giderleri vermeden yasal yoldan satis yapamazsiniz. Yani bu olabildigince en alt limiti zaten. bundan daha kolayi olsa, burdaki her arkadas zaten o sekidle yasal olarak calisir. Ama sagolsun devletimiz daha baslamadan ceptekini almaya basladigi icin, haliyle insanlar sizin gibi acaba daha kolayi var midir diye dusunuyor, ve maalesef hala boyle birsey yok.

    Halbuki devlet birtane online portal acsa, dese ki durust olun, ne kazaniyorsaniz buraya muhasebenizi girin, yil sonunda tek bir form ile gelir / gider hesabini bana gonderin, he msiz vergi odeyin hem az masrafiniz olsun, hem de biz kazanalim, ama maalesef yok ,cunku hemen ardindan isin cakalligina kacacak binlerce insan var. bu bakimdan da yerinde birsey boyle bir calismanin olmamasi, haliyle bu sefer bu forumda is yapan onlaca yuzlerce arkadas haliyle vergi veremiyor durumda kaliyor.

    Insallah birgun duzelir, ama su anlik yapabileceginiz en alt limit ve masrafsiz calisma arkadasin verdigi link.
    Anladım hocam sağolun.