utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır böyle bir şey yok
Gereksiz masraf derken ne gereksiz hocam?
400 TL sigorta zaten
İsterseniz ödemeyin sigorta emeklilik priminizden düşmez ve sağlıktan yararlanamazsınız
100-150 muhasebe de tanıdık bulun ödemeyin onlar da iş yapmasın sonuçta
Gördüğünüz gibi aylık masrafınız çok aza indi.
Bu kafayla yapacaksanız bence hiç başlamayın.
Kimse de vergi ve sigorta ödemesin bu ülkede
Gereksiz nasılsa
Mesajımı yanlış yorumlamışsınız.Bunu yapıcak kişi zaten sigortalı.Birde bağkur ödemesi saçma.Verdiğiniz linkteki açıklamalar ile sizin bu 3 cümlelik açıklamanız hakkında dağlar kadar fark olduğunu sizde biilyosunuz.O konuda bir ton belge var.