izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki şahıs şirketi olmadan vergi dairesine işe başlama bildirimi ile vergi mükellefiyeti bildiriminde bulunsak olmaz mı? Attığınız linkte ki aylık sabit 600 lira gereksiz bir masraf nihayetinde.
Hayır böyle bir şey yok
Gereksiz masraf derken ne gereksiz hocam?
400 TL sigorta zaten
İsterseniz ödemeyin sigorta emeklilik priminizden düşmez ve sağlıktan yararlanamazsınız
100-150 muhasebe de tanıdık bulun ödemeyin onlar da iş yapmasın sonuçta
Gördüğünüz gibi aylık masrafınız çok aza indi.
Bu kafayla yapacaksanız bence hiç başlamayın.
Kimse de vergi ve sigorta ödemesin bu ülkede
Gereksiz nasılsa