Mesajımı yanlış yorumlamışsınız.Bunu yapıcak kişi zaten sigortalı.Birde bağkur ödemesi saçma.Verdiğiniz linkteki açıklamalar ile sizin bu 3 cümlelik açıklamanız hakkında dağlar kadar fark olduğunu sizde biilyosunuz.O konuda bir ton belge var.
O zaman ablanızın sigortalı çalıştığını söyleyin. Ben kâhin değilim ablanızın sigortasının ödendiğini bileyim. Hem işi yasal yapmak istiyoruz diyorsunuz hem gereksiz para diyorsunuz. Vergi ve sigortanın nesi gereksiz? 2 mesajım arasında hiç bir fark yok.
O zaman patronuyla görüşecek (faal olarak çalışıyorsa) sigortası kesilmeden ayrıca kurabilir. Tabi patronu buna izin verirse.
Yok farklı birinin üzerine kuracaksa ve bu kişinin sigortası yoksa ödeyeceksiniz sigortayı.