• 18-03-2015, 12:21:24
    #10
    ozkanaybay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylediğinize göre potansiyel olarak benimde dolandırabileceğim kişilerden yönetim suçlu.

    Bence saçmalık değil. forumu büyültmek ve güncelliğini korumak gerekiyor. Ayrıca yeni foruma gelecek kişilere de yol açmak lazım. Bence mevcut sistemden daha işlevsel ve daha güvenli bir çözüm öneriniz var ise yönetime bildirin. Mutlaka değerlendireceklerdir.
    Alakası yok, demek istediğim r10 yönetimi bile bu konuda %100 doğru seçim şansına sahip değilken üyelerin sorumlu olması saçmalık.

    Dediğimle anladığınız çok farklı.
  • 18-03-2015, 15:47:34
    #11
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakası yok, demek istediğim r10 yönetimi bile bu konuda %100 doğru seçim şansına sahip değilken üyelerin sorumlu olması saçmalık.

    Dediğimle anladığınız çok farklı.
    Tam olarak doğru anlamışım.
    Bireylerde bulunan davetiye hakkı, bireylerin kullanırken dikkat etmesi gereken bir sorumluluktur. Yani bir nevi referans ve kefil oluyorsunuz buraya katılması için davetiye gönderdiğinizde.

    Ya kişiliğinden emin olduğunuz kişilere davet gönderirsiniz veya benim gibi göndermezsiniz. Davetiyelerin diğer forumlar üzerinden para ile satılmasını nasıl engelleyeceksiniz ? Kişilerin zincirleme davetiye göndererek kendisine onlarca hesap açıp birisini dolandırdığında banlanınca diğer hesaplara geçerek buna nasıl devam etmesine engel olacaksınız?

    Tamam diyelim ki saçma. Ben de yöneticiyim ve size soruyorum, saçma bulduğunuza göre demek aklınızda daha iyi bir yöntem var. rica etsem benimle ve diğer kişiler ile bu dahiyane yöntemi paylaşır mısınız. ancak T.C. Kimlik numarası demeyin. Zira kargo görevlileri ile yaptığım tartışmayı birde sizinle yapmak istemiyorum.
  • 18-03-2015, 15:54:31
    #12
    TC numarası istemeyen bir resmi kurum veya özel kurum biliyor musunuz ?

    İşini bileğinin hakkıyla yapan insan kimlik numarasını girmekten korkmamalı.


    ozkanaybay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak doğru anlamışım.
    Bireylerde bulunan davetiye hakkı, bireylerin kullanırken dikkat etmesi gereken bir sorumluluktur. Yani bir nevi referans ve kefil oluyorsunuz buraya katılması için davetiye gönderdiğinizde.

    Ya kişiliğinden emin olduğunuz kişilere davet gönderirsiniz veya benim gibi göndermezsiniz. Davetiyelerin diğer forumlar üzerinden para ile satılmasını nasıl engelleyeceksiniz ? Kişilerin zincirleme davetiye göndererek kendisine onlarca hesap açıp birisini dolandırdığında banlanınca diğer hesaplara geçerek buna nasıl devam etmesine engel olacaksınız?

    Tamam diyelim ki saçma. Ben de yöneticiyim ve size soruyorum, saçma bulduğunuza göre demek aklınızda daha iyi bir yöntem var. rica etsem benimle ve diğer kişiler ile bu dahiyane yöntemi paylaşır mısınız. ancak T.C. Kimlik numarası demeyin. Zira kargo görevlileri ile yaptığım tartışmayı birde sizinle yapmak istemiyorum.
  • 18-03-2015, 15:56:13
    #13
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TC numarası istemeyen bir resmi kurum veya özel kurum biliyor musunuz ?

    İşini bileğinin hakkıyla yapan insan kimlik numarasını girmekten korkmamalı.
    O bilgilerle adına bir şirket açılır 8 sene mahkeme kapılarında sürünürsen anlarsın ne demek olduğu. Umarım başına gelmez. Umarım düşmanımın başına da gelmez.
  • 18-03-2015, 15:58:22
    #14
    ozkanaybay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bilgilerle adına bir şirket açılır 8 sene mahkeme kapılarında sürünürsen anlarsın ne demek olduğu. Umarım başına gelmez. Umarım düşmanımın başına da gelmez.
    Ah be hocam öyle bir ülkede yaşıyoruz ki kimlik numarası bulmak ne kadar kolay bilemezsiniz ad soyad ile kimlik numarasını gösteren sistemler mevcut.Amin..
  • 18-03-2015, 18:24:29
    #15
    ozkanaybay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak doğru anlamışım.
    Bireylerde bulunan davetiye hakkı, bireylerin kullanırken dikkat etmesi gereken bir sorumluluktur. Yani bir nevi referans ve kefil oluyorsunuz buraya katılması için davetiye gönderdiğinizde.

    Ya kişiliğinden emin olduğunuz kişilere davet gönderirsiniz veya benim gibi göndermezsiniz. Davetiyelerin diğer forumlar üzerinden para ile satılmasını nasıl engelleyeceksiniz ? Kişilerin zincirleme davetiye göndererek kendisine onlarca hesap açıp birisini dolandırdığında banlanınca diğer hesaplara geçerek buna nasıl devam etmesine engel olacaksınız?

    Tamam diyelim ki saçma. Ben de yöneticiyim ve size soruyorum, saçma bulduğunuza göre demek aklınızda daha iyi bir yöntem var. rica etsem benimle ve diğer kişiler ile bu dahiyane yöntemi paylaşır mısınız. ancak T.C. Kimlik numarası demeyin. Zira kargo görevlileri ile yaptığım tartışmayı birde sizinle yapmak istemiyorum.
    Emin ol T.C kimlik numarası gibi bir öneride bulunacak kadar basit düşünen biri değilim.
    Siz olayı hala anlamıyorsunuz ya da anlamak istemiyorsunuz o yüzden işin o kısmını bir tarafa bırakıp sizinle dahiyane yöntemi paylaşayım;

    Dolandırıcılık hiçbir şekilde engellenemez. 6-7 yıllık üyeler bile vurgun yapıp kayıp olabiliyor. Bu nedenle ticareti güvenli hale getirmek gerekiyor. Bunun yoluda güvenilir ticaret sistemidir.Gittigidiyor ve sahibinden'de bu mevcut. Hatta bir webmaster forumu olan wmzilla.com'da bu sistemi kullanıyor. Koskoca r10 için böyle bir sistemi yapmak zor bir şey değildir. Zaten bu sistemi kullanmak istemeyen insan ya dolandırıcıdır ya da dolandırılmaktan korkmuyordur.
  • 18-03-2015, 18:41:28
    #16
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin ol T.C kimlik numarası gibi bir öneride bulunacak kadar basit düşünen biri değilim.
    Siz olayı hala anlamıyorsunuz ya da anlamak istemiyorsunuz o yüzden işin o kısmını bir tarafa bırakıp sizinle dahiyane yöntemi paylaşayım;

    Dolandırıcılık hiçbir şekilde engellenemez. 6-7 yıllık üyeler bile vurgun yapıp kayıp olabiliyor. Bu nedenle ticareti güvenli hale getirmek gerekiyor. Bunun yoluda güvenilir ticaret sistemidir.Gittigidiyor ve sahibinden'de bu mevcut. Hatta bir webmaster forumu olan wmzilla.com'da bu sistemi kullanıyor. Koskoca r10 için böyle bir sistemi yapmak zor bir şey değildir. Zaten bu sistemi kullanmak istemeyen insan ya dolandırıcıdır ya da dolandırılmaktan korkmuyordur.
    Çok güzel tebrik ediyorum siz,
    Peki böyle bir platform için neler gerekiyor biliyor musunuz? Bu tüm banka hareketlerinin resmi olması anlamına geliyor. Nihayetinde bu iş sadece firmalar açısından fayda sağlayacaktır.

    Peki 10 - 15 TL na tema kurulumu vb sağlanan hizmetler nasıl olacak? Siz hiç bankaların aldığı standart komisyonları biliyor musunuz?

    Bakın artık kendi pencerenizden düşünmeyi bırakıp, ütopik sistemleri bir kenara atıp gerçekler ile yüzleşmelisiniz. Bugüne kadar çok şükür online hiç bir alış-verişimde dolandırılmadım.

    Çin'den tutun Norveç'ten tutun, buradan yaptığım işlerden hiç birisinde sıkıntı yaşamadım. Ne yaptığım alım ile ne de satış ile.

    Dolandırıcılık elbette tamamen engellenebilir. Her şeyin yasal olduğu bir dünya sistemi ve ticareti kurarsınız sorunların tamamı ortadan kalkar. Ancak böyle bir dünya da yaşamıyoruz.

    Sen güven nedir muhtemelen bilmezsin. Bende birkaç kuyumcu ile iş yapıncaya bilmiyordum. Senin benim 50 - 100 bin TL dediğimiz rakamları kağıda yazıp veriyorlar. Ancak burası kuyumcular çarşısı da değil.

    Tekrar söylüyorum. Yönetim kendilerine gelen talepleri, karpuz gibi şaklatıp adamın ensesine iyi mi yoksa kötü mü anlama şansı yok. Diğer taraftan bir üyenin birisine davetiye gönderirken seçici olma hakkı var.

    Nasıl bir Müslüman bugün artık yan yana namaz kıldığı adama güvenip borç para vermiyorsa sende kendini korumak istiyor isen davetiye gönderirken hoyratça davranmayacaksın.

    Ben sana daha da güvenli bir olay bahsedeyim.
    Zamanında yöneticisi olduğum bir forumun benim gibi bir yöneticisi koskoca forumun 2. elinde insanları dolandırdı. Yönetim bu sebeple çok sıkıntı çekti iyi bir süre.

    Dolayısı ile Her şeye atlamamak lazım. Yine iyi tanınmış bir firmanın yaptığı bir kampanyasında 59 TL sabit fiyat ile 250 - 300 TL lik ürünler satıldı. Özür dilendi ve tüm siparişler iptal edildi.

    Demek istediğim nokta güvenliğinizden ve itibarınızdan ilk siz sorumlusunuz. Ayrıca bütün dünyayı sizin yaşadığınız gibi yaşamaya zorlamaktan artık vazgeçin.

    Şu "korkunuz olmasa" "*********** olmasanız" bilmem ne yaparsınız veya yapmazsınız gibi saçma sapan görüşlerden de artık gına geldi.
  • 18-03-2015, 19:08:32
    #17
    ozkanaybay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel tebrik ediyorum siz,
    Peki böyle bir platform için neler gerekiyor biliyor musunuz? Bu tüm banka hareketlerinin resmi olması anlamına geliyor. Nihayetinde bu iş sadece firmalar açısından fayda sağlayacaktır.

    Peki 10 - 15 TL na tema kurulumu vb sağlanan hizmetler nasıl olacak? Siz hiç bankaların aldığı standart komisyonları biliyor musunuz?

    Bakın artık kendi pencerenizden düşünmeyi bırakıp, ütopik sistemleri bir kenara atıp gerçekler ile yüzleşmelisiniz. Bugüne kadar çok şükür online hiç bir alış-verişimde dolandırılmadım.

    Çin'den tutun Norveç'ten tutun, buradan yaptığım işlerden hiç birisinde sıkıntı yaşamadım. Ne yaptığım alım ile ne de satış ile.

    Dolandırıcılık elbette tamamen engellenebilir. Her şeyin yasal olduğu bir dünya sistemi ve ticareti kurarsınız sorunların tamamı ortadan kalkar. Ancak böyle bir dünya da yaşamıyoruz.

    Sen güven nedir muhtemelen bilmezsin. Bende birkaç kuyumcu ile iş yapıncaya bilmiyordum. Senin benim 50 - 100 bin TL dediğimiz rakamları kağıda yazıp veriyorlar. Ancak burası kuyumcular çarşısı da değil.

    Tekrar söylüyorum. Yönetim kendilerine gelen talepleri, karpuz gibi şaklatıp adamın ensesine iyi mi yoksa kötü mü anlama şansı yok. Diğer taraftan bir üyenin birisine davetiye gönderirken seçici olma hakkı var.

    Nasıl bir Müslüman bugün artık yan yana namaz kıldığı adama güvenip borç para vermiyorsa sende kendini korumak istiyor isen davetiye gönderirken hoyratça davranmayacaksın.

    Ben sana daha da güvenli bir olay bahsedeyim.
    Zamanında yöneticisi olduğum bir forumun benim gibi bir yöneticisi koskoca forumun 2. elinde insanları dolandırdı. Yönetim bu sebeple çok sıkıntı çekti iyi bir süre.

    Dolayısı ile Her şeye atlamamak lazım. Yine iyi tanınmış bir firmanın yaptığı bir kampanyasında 59 TL sabit fiyat ile 250 - 300 TL lik ürünler satıldı. Özür dilendi ve tüm siparişler iptal edildi.

    Demek istediğim nokta güvenliğinizden ve itibarınızdan ilk siz sorumlusunuz. Ayrıca bütün dünyayı sizin yaşadığınız gibi yaşamaya zorlamaktan artık vazgeçin.

    Şu "korkunuz olmasa" "*********** olmasanız" bilmem ne yaparsınız veya yapmazsınız gibi saçma sapan görüşlerden de artık gına geldi.

    Maşallah hocam siz profesörsünüz beni aşar sizinle konuşmak Allaha emanet olun.

    Her şeyi bildiğinizi düşünmekten vazgeçin
  • 18-03-2015, 19:16:32
    #18
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah hocam siz profesörsünüz beni aşar sizinle konuşmak Allaha emanet olun.

    Her şeyi bildiğinizi düşünmekten vazgeçin
    Çok şükür böyle bir hastalığım olmadı. Böyle bir hastalığım olmadığı için çok şey öğrenme fırsatım oldu. Bunların başında ise insanın hiç bir şey bilmediği ancak öğrenmek için azmettikçe çok şey öğrenebileceği oldu.

    Hayattan basit dersler aldım. Örneğin bir zamanlar telefonlarımız dinleniyor dediklerinde iktidar temsilcileri çıkıp ne var bunda saklayacak neyiniz var da korkuyorsunuz demişlerdi, aynı şey için kendileri "ağlandılar".

    Bunu görebilmek için "profesör" olmaya gerek yok. Veya bunu görebilenlerin "profesör" unvanı almasına da gerek yok.