Maşallah hocam siz profesörsünüz beni aşar sizinle konuşmak Allaha emanet olun.
Her şeyi bildiğinizi düşünmekten vazgeçin
Çok şükür böyle bir hastalığım olmadı. Böyle bir hastalığım olmadığı için çok şey öğrenme fırsatım oldu. Bunların başında ise insanın hiç bir şey bilmediği ancak öğrenmek için azmettikçe çok şey öğrenebileceği oldu.
Hayattan basit dersler aldım. Örneğin bir zamanlar telefonlarımız dinleniyor dediklerinde iktidar temsilcileri çıkıp ne var bunda saklayacak neyiniz var da korkuyorsunuz demişlerdi, aynı şey için kendileri "ağlandılar".
Bunu görebilmek için "profesör" olmaya gerek yok. Veya bunu görebilenlerin "profesör" unvanı almasına da gerek yok.