Söylediğinize göre potansiyel olarak benimde dolandırabileceğim kişilerden yönetim suçlu.
Bence saçmalık değil. forumu büyültmek ve güncelliğini korumak gerekiyor. Ayrıca yeni foruma gelecek kişilere de yol açmak lazım. Bence mevcut sistemden daha işlevsel ve daha güvenli bir çözüm öneriniz var ise yönetime bildirin. Mutlaka değerlendireceklerdir.
Alakası yok, demek istediğim r10 yönetimi bile bu konuda %100 doğru seçim şansına sahip değilken üyelerin sorumlu olması saçmalık.
Dediğimle anladığınız çok farklı.