• 09-02-2015, 09:58:08
    #19
    ısı varsa işe yaramaz önce ne kadar ısındığını araştırın , fan varmı yokmu onu araştırın .Isınıyorsa isterse i7 işlemci olsun para etmez
  • 09-02-2015, 12:47:09
    #20
    Platin üye
    Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buna monitör mü alcaz sadece ? iyiymiş ..
    Evet hocam sadece monitör'e bağlantı yapıp kullanıyorsunuz .
    birde taşınabilir olması benım çok hoşuma gitti ondan bilgi topluyorum.

    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ısı varsa işe yaramaz önce ne kadar ısındığını araştırın , fan varmı yokmu onu araştırın .Isınıyorsa isterse i7 işlemci olsun para etmez
    internette böyle bir bilgi yok .s birde fan yok hocam.
  • 09-02-2015, 12:51:44
    #21
    Bi bilgisayarcı olarak hiç düşünmeyin derim, Çünkü bende satışlarında bulundum çok şikayet alınca yerel baiye iade'de bulundum onu yapacağına 100 200 daha koyun normal bi leptop yada notebook ala bilirsiniz. iyi forumlar
  • 09-02-2015, 16:10:11
    #22
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam sadece monitör'e bağlantı yapıp kullanıyorsunuz .
    birde taşınabilir olması benım çok hoşuma gitti ondan bilgi topluyorum.



    internette böyle bir bilgi yok .s birde fan yok hocam.
    Hiç bulaşmazdım ben olsam , ama günlük işlerde işe yarar internette gezinme için sorun çıkarmaz .

    oyun oynamayı unutun Telefon bile ısıdan dolayı %20-25 performans düşüklüğü yaşıyorsa gerisini siz düşünün
  • 09-02-2015, 16:14:12
    #23
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...r-mu-olur.html

    Bu tarz bilgisayarlar daha çok iş görür.
  • 09-02-2015, 18:08:59
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
    Nedenine gelince; Günümüz internet siteleri bilgisayarları epeyi zorluyor, eğer sadece bir kaç bir şey araştırılacaksa belki sorun olmaz ama facebook'a giriyim, video izliyim 3-5 sekmeyi aynı anda açayım derseniz sıkıntı olabilir...

    3-5 sekmeyi aynı anda açtığınızda sadece ram gerekmeyecek, o sekmeler için işlemci gücüde gerekecektir...

    Babamda atom d270(tam modelini hatırlamıyorum) netbook var, windows 7 kaldırmadığı için windows xp yükledim, facebook'a bile girerken yeri geliyor sıkıntı yaşatıyor...

    Alacaksanız, en azından duo core olan modelini alın, atom modelinden uzak durun derim.

    --------------
    Bu arada iki cihazda atom işlemciliymiş, kesinlikle uzak durulmalı...