Evet hocam sadece monitör'e bağlantı yapıp kullanıyorsunuz .
birde taşınabilir olması benım çok hoşuma gitti ondan bilgi topluyorum.
internette böyle bir bilgi yok .s birde fan yok hocam.
Hiç bulaşmazdım ben olsam , ama günlük işlerde işe yarar internette gezinme için sorun çıkarmaz .
oyun oynamayı unutun

Telefon bile ısıdan dolayı %20-25 performans düşüklüğü yaşıyorsa gerisini siz düşünün