kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam sadece monitör'e bağlantı yapıp kullanıyorsunuz .
birde taşınabilir olması benım çok hoşuma gitti ondan bilgi topluyorum.



internette böyle bir bilgi yok .s birde fan yok hocam.
Hiç bulaşmazdım ben olsam , ama günlük işlerde işe yarar internette gezinme için sorun çıkarmaz .

oyun oynamayı unutun Telefon bile ısıdan dolayı %20-25 performans düşüklüğü yaşıyorsa gerisini siz düşünün