Bi bilgisayarcı olarak hiç düşünmeyin derim, Çünkü bende satışlarında bulundum çok şikayet alınca yerel baiye iade'de bulundum onu yapacağına 100 200 daha koyun normal bi leptop yada notebook ala bilirsiniz. iyi forumlar