Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buna monitör mü alcaz sadece ? iyiymiş ..
Evet hocam sadece monitör'e bağlantı yapıp kullanıyorsunuz .
birde taşınabilir olması benım çok hoşuma gitti ondan bilgi topluyorum.

Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ısı varsa işe yaramaz önce ne kadar ısındığını araştırın , fan varmı yokmu onu araştırın .Isınıyorsa isterse i7 işlemci olsun para etmez
internette böyle bir bilgi yok .s birde fan yok hocam.