PM'ler yine bozuldu?
20
●1.029
- 15-01-2015, 16:42:25Sağ altta tik seçip altta silme var. Orayı mı dediniz ?CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2015, 16:44:01her mesajın yanında tikler var ama bütün tikleri tek tek seçmek zorunda kalıyorum. eski sistemde hepsini seçebiliyorduk. toplu olarak seçme olayını ya henüz aktifleştirmediler, ya da ben göremedim.cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2015, 16:52:45
- 15-01-2015, 17:45:24Onursal ÜyeCtrl+f5 yapıp dener misiniz?robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haberleşelim