• 15-01-2015, 16:37:37
    #10
    düzeldi
  • 15-01-2015, 16:39:23
    #11
    Toplu mesaj silme olayı iptal mi edildi? Tekrar getirilmeli bence.
  • 15-01-2015, 16:42:25
    #12
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplu mesaj silme olayı iptal mi edildi? Tekrar getirilmeli bence.
    Sağ altta tik seçip altta silme var. Orayı mı dediniz ?
  • 15-01-2015, 16:44:01
    #13
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ altta tik seçip altta silme var. Orayı mı dediniz ?
    her mesajın yanında tikler var ama bütün tikleri tek tek seçmek zorunda kalıyorum. eski sistemde hepsini seçebiliyorduk. toplu olarak seçme olayını ya henüz aktifleştirmediler, ya da ben göremedim.
  • 15-01-2015, 16:52:45
    #14
    Scott adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Arkadaşlar aynı sorunu yaşayan var mı şu an acaba, @frmpostcusuyum hocam PM gönderdi, PM'i açıyorum sayfa bi garip, PM gözükmüyor. Diğer PM'lere bakıyorum, onlar da boş gözüküyor.
    aynen başkan 3 link yapıyorum bari burdan haberleşelim
  • 15-01-2015, 16:56:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen başkan 3 link yapıyorum bari burdan haberleşelim
    eheh
  • 15-01-2015, 17:41:01
    #16
    Mesajları silemiyorum arkadaşlar, sizde de aynı sorun var mı? Admine ulaşmamı istiyor sistem, anlayamadım
  • 15-01-2015, 17:45:24
    #17
    Onursal Üye
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajları silemiyorum arkadaşlar, sizde de aynı sorun var mı? Admine ulaşmamı istiyor sistem, anlayamadım
    Ctrl+f5 yapıp dener misiniz?
  • 15-01-2015, 18:05:33
    #18
    Suan hala bozuk @Befo; dan pm leri okuyamadim