PM'ler yine bozuldu? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PM'ler yine bozuldu?
20
●
1.029
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
PM'ler yine bozuldu?
1
2
3
15-01-2015, 18:12:05
#19
robben678
EftalBulut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ctrl+f5 yapıp dener misiniz?
Çok teşekkür ederim ya, neden bu işlemi yapınca düzeldi ki acaba?
Anlamsızca mutlu oldum, seçtiğim tüm mesajlar silindi çok şükür...
15-01-2015, 18:13:11
#20
EftalBulut
Onursal Üye
robben678 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim ya, neden bu işlemi yapınca düzeldi ki acaba?
Anlamsızca mutlu oldum, seçtiğim tüm mesajlar silindi çok şükür...
Tarayıcınız jQuery dosyasının eski önbelleğini okumuş, bu işlemi yapınca dosyayı tazelemiş oldunuz
15-01-2015, 18:16:00
#21
robben678
EftalBulut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tarayıcınız jQuery dosyasının eski önbelleğini okumuş, bu işlemi yapınca dosyayı tazelemiş oldunuz
Bilgilendirme için de ayrıca teşekkür ediyorum hocam, PM'ler %91'deydi. Bayağı canımı sıkmıştı bu durum, çok makbule geçti
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler