robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajları silemiyorum arkadaşlar, sizde de aynı sorun var mı? Admine ulaşmamı istiyor sistem, anlayamadım
Ctrl+f5 yapıp dener misiniz?