Sağ altta tik seçip altta silme var. Orayı mı dediniz ?
her mesajın yanında tikler var ama bütün tikleri tek tek seçmek zorunda kalıyorum. eski sistemde hepsini seçebiliyorduk. toplu olarak seçme olayını ya henüz aktifleştirmediler, ya da ben göremedim.