"Vodafone Esnaf" tarifesi kullanan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
"Vodafone Esnaf" tarifesi kullanan var mı?
7
●
644
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
"Vodafone Esnaf" tarifesi kullanan var mı?
02-01-2015, 19:25:30
#1
Webdestek
Merhaba Arkadaşlar,
Arabaya lastik almam lazım, %20 indirim için Vodafone Esnaf tarifesi kullanan bir arkadaştan şifreye ihtiyacım var.
Yardımınızı bekliyorum.
04-01-2015, 03:25:30
#2
Webdestek
Esnaf Tarifesi kullanan ve yardımcı olabilecek kimse yok mu?
04-01-2015, 03:58:06
#3
barano
Webdestek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Esnaf Tarifesi kullanan ve yardımcı olabilecek kimse yok mu?
Red Buzines Full Mega Kodoman paketi bnmki
04-01-2015, 12:11:09
#4
Webdestek
barano adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Red Buzines Full Mega Kodoman paketi bnmki
Hocam etrafım Red dolu ama bir tane Esnaf tarifesi kullanan adam yok. Kimse kullanmıyor diye kampanya yaptılar sanırım.
04-01-2015, 14:00:14
#5
RUN
Platin üye
Hocam biz kullanıyorduk geçen ay sonlandırdık büyük kazık atıyorlar o yaptığı yüzde 20'yi fazla fazla çıkarıyor
04-01-2015, 14:03:33
#6
Webdestek
UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam biz kullanıyorduk geçen ay sonlandırdık büyük kazık atıyorlar o yaptığı yüzde 20'yi fazla fazla çıkarıyor
Keşke acele etmeseydiniz, en azından Hepsiburada kampanyası bitince sonlandırsaydınız
04-01-2015, 14:08:36
#7
RUN
Platin üye
Canımızı çok yaktı
hala ayran, su içiyoruz
06-01-2015, 11:50:47
#8
Webdestek
Dostlar hala bulamadım, yok mu Esnaf Tarifesi kullanan veya kullanmasa dahi bir yakınında falan varsa yardımcı olabilecek biri?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler