• 02-01-2015, 19:25:30
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Arabaya lastik almam lazım, %20 indirim için Vodafone Esnaf tarifesi kullanan bir arkadaştan şifreye ihtiyacım var.

    Yardımınızı bekliyorum.

  • 04-01-2015, 03:25:30
    #2
    Esnaf Tarifesi kullanan ve yardımcı olabilecek kimse yok mu?
  • 04-01-2015, 03:58:06
    #3
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esnaf Tarifesi kullanan ve yardımcı olabilecek kimse yok mu?
    Red Buzines Full Mega Kodoman paketi bnmki
  • 04-01-2015, 12:11:09
    #4
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Red Buzines Full Mega Kodoman paketi bnmki
    Hocam etrafım Red dolu ama bir tane Esnaf tarifesi kullanan adam yok. Kimse kullanmıyor diye kampanya yaptılar sanırım.
  • 04-01-2015, 14:00:14
    #5
    RUN
    Platin üye
    Hocam biz kullanıyorduk geçen ay sonlandırdık büyük kazık atıyorlar o yaptığı yüzde 20'yi fazla fazla çıkarıyor
  • 04-01-2015, 14:03:33
    #6
    UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biz kullanıyorduk geçen ay sonlandırdık büyük kazık atıyorlar o yaptığı yüzde 20'yi fazla fazla çıkarıyor
    Keşke acele etmeseydiniz, en azından Hepsiburada kampanyası bitince sonlandırsaydınız
  • 04-01-2015, 14:08:36
    #7
    RUN
    Platin üye
    Canımızı çok yaktı hala ayran, su içiyoruz
  • 06-01-2015, 11:50:47
    #8
    Dostlar hala bulamadım, yok mu Esnaf Tarifesi kullanan veya kullanmasa dahi bir yakınında falan varsa yardımcı olabilecek biri?