Konu
"Vodafone Esnaf" tarifesi kullanan var mı?
04-01-2015, 14:00:14
#5
RUN
Platin üye
Hocam biz kullanıyorduk geçen ay sonlandırdık büyük kazık atıyorlar o yaptığı yüzde 20'yi fazla fazla çıkarıyor