barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Red Buzines Full Mega Kodoman paketi bnmki
Hocam etrafım Red dolu ama bir tane Esnaf tarifesi kullanan adam yok. Kimse kullanmıyor diye kampanya yaptılar sanırım.