Konu
"Vodafone Esnaf" tarifesi kullanan var mı?
04-01-2015, 12:11:09
#4
Webdestek
barano adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Red Buzines Full Mega Kodoman paketi bnmki
Hocam etrafım Red dolu ama bir tane Esnaf tarifesi kullanan adam yok. Kimse kullanmıyor diye kampanya yaptılar sanırım.