Konu
"Vodafone Esnaf" tarifesi kullanan var mı?
04-01-2015, 14:03:33
#6
Webdestek
UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam biz kullanıyorduk geçen ay sonlandırdık büyük kazık atıyorlar o yaptığı yüzde 20'yi fazla fazla çıkarıyor
Keşke acele etmeseydiniz, en azından Hepsiburada kampanyası bitince sonlandırsaydınız