UmutMertSEVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam biz kullanıyorduk geçen ay sonlandırdık büyük kazık atıyorlar o yaptığı yüzde 20'yi fazla fazla çıkarıyor
Keşke acele etmeseydiniz, en azından Hepsiburada kampanyası bitince sonlandırsaydınız