• 30-10-2014, 22:23:34
    #10
    ZACAMEDIA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ,
    Kullanıcı adı değiştirmemiz herhangi bir şekilde mümkün mü . Diğer bir sorumda eğer mümkün değilse yetkili arkadaşlara bildirip kendimiz yeni bir üyelik açıp bu hesabımı kapatabilir miyiz.
    Teşekkür ederim.
    Tabloların boyutu büyük olduğu için zaman aşımı hatası veriyormuş . Benim gibi yapabilirsiniz . Bu hesaba davetiye attım bu hesabı açıp diğerini sildirdim.
  • 30-10-2014, 22:25:38
    #11
    Peki arkadaşın - itraderi var. Davetiye yoluyla yeni üyeliğe geçtiğinde - itraderden kurtulmuş olacak. Bence bu uygulama - itrader olanlar için yapılmamalı. Bu durumda -itrader olan herkes bu şekilde kendini temize cıkartır. Alışverişte yapılan bir olumsuzluk varsa bu itraderinde kalmalı diye düşüyorum.
  • 30-10-2014, 22:30:05
    #12
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki arkadaşın - itraderi var. Davetiye yoluyla yeni üyeliğe geçtiğinde - itraderden kurtulmuş olacak. Bence bu uygulama - itrader olanlar için yapılmamalı. Bu durumda -itrader olan herkes bu şekilde kendini temize cıkartır. Alışverişte yapılan bir olumsuzluk varsa bu itraderinde kalmalı diye düşüyorum.
    + katılıyorum ama pozitif rakamları da siliniyor artı eksiyi götürüyor heralde. ama ben olsam bu şekilde kullanıcı değişikliğine izin vermezdim bile bile lades bence.
  • 30-10-2014, 22:47:02
    #13
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + katılıyorum ama pozitif rakamları da siliniyor artı eksiyi götürüyor heralde. ama ben olsam bu şekilde kullanıcı değişikliğine izin vermezdim bile bile lades bence.
    Kendi kendini davet ediyor, eski üyeliğide banlanırken ban sebebine yazılıyor hocam. Bu yüzden -/+ trade eski nickinden belli oluyor.
  • 30-10-2014, 22:51:09
    #14
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kendini davet ediyor, eski üyeliğide banlanırken ban sebebine yazılıyor hocam. Bu yüzden -/+ trade eski nickinden belli oluyor.
    Biliyorum hocam işleyişi de , mantığıma ters olan kısmı ne olursa olsun nick değişimi yapılmaması davetiye atıpta gerek yok bence rahatsızlık duyuyorsa mevcut nickle üye olmasaydı yada rahatsız olduysa banlatsın tekrar üye olmak için çabalasın o zaman R10 yönetimi kabul ederse.
  • 30-10-2014, 23:23:47
    #15
    Googital.com
    -tradenizi görmemiştim. Eğer yeni üyelik alırsanız, size verilen -tradenin tekrar verilmesi gerekir, aksi halde haksızlık olacaktır.