Peki arkadaşın - itraderi var. Davetiye yoluyla yeni üyeliğe geçtiğinde - itraderden kurtulmuş olacak. Bence bu uygulama - itrader olanlar için yapılmamalı. Bu durumda -itrader olan herkes bu şekilde kendini temize cıkartır. Alışverişte yapılan bir olumsuzluk varsa bu itraderinde kalmalı diye düşüyorum.