ZACAMEDIA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum Kullanıcı Adı Değiştirme
14
●2.673
- 30-10-2014, 22:25:38Peki arkadaşın - itraderi var. Davetiye yoluyla yeni üyeliğe geçtiğinde - itraderden kurtulmuş olacak. Bence bu uygulama - itrader olanlar için yapılmamalı. Bu durumda -itrader olan herkes bu şekilde kendini temize cıkartır. Alışverişte yapılan bir olumsuzluk varsa bu itraderinde kalmalı diye düşüyorum.
- 30-10-2014, 22:30:05+ katılıyorum ama pozitif rakamları da siliniyor artı eksiyi götürüyor heralde.Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama ben olsam bu şekilde kullanıcı değişikliğine izin vermezdim bile bile lades bence.
- 30-10-2014, 22:47:02Kendi kendini davet ediyor, eski üyeliğide banlanırken ban sebebine yazılıyor hocam. Bu yüzden -/+ trade eski nickinden belli oluyor.CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2014, 22:51:09Biliyorum hocam işleyişi de , mantığıma ters olan kısmı ne olursa olsun nick değişimi yapılmamasıYenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
davetiye atıpta gerek yok bence rahatsızlık duyuyorsa mevcut nickle üye olmasaydı yada rahatsız olduysa banlatsın tekrar üye olmak için çabalasın o zaman R10 yönetimi kabul ederse.
ama ben olsam bu şekilde kullanıcı değişikliğine izin vermezdim bile bile lades bence.
davetiye atıpta gerek yok bence rahatsızlık duyuyorsa mevcut nickle üye olmasaydı yada rahatsız olduysa banlatsın tekrar üye olmak için çabalasın o zaman R10 yönetimi kabul ederse.
