CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ katılıyorum ama pozitif rakamları da siliniyor artı eksiyi götürüyor heralde. ama ben olsam bu şekilde kullanıcı değişikliğine izin vermezdim bile bile lades bence.
Kendi kendini davet ediyor, eski üyeliğide banlanırken ban sebebine yazılıyor hocam. Bu yüzden -/+ trade eski nickinden belli oluyor.