Peki arkadaşın - itraderi var. Davetiye yoluyla yeni üyeliğe geçtiğinde - itraderden kurtulmuş olacak. Bence bu uygulama - itrader olanlar için yapılmamalı. Bu durumda -itrader olan herkes bu şekilde kendini temize cıkartır. Alışverişte yapılan bir olumsuzluk varsa bu itraderinde kalmalı diye düşüyorum.
+ katılıyorum ama pozitif rakamları da siliniyor artı eksiyi götürüyor heralde.

ama ben olsam bu şekilde kullanıcı değişikliğine izin vermezdim bile bile lades bence.