Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi kendini davet ediyor, eski üyeliğide banlanırken ban sebebine yazılıyor hocam. Bu yüzden -/+ trade eski nickinden belli oluyor.
Biliyorum hocam işleyişi de , mantığıma ters olan kısmı ne olursa olsun nick değişimi yapılmaması davetiye atıpta gerek yok bence rahatsızlık duyuyorsa mevcut nickle üye olmasaydı yada rahatsız olduysa banlatsın tekrar üye olmak için çabalasın o zaman R10 yönetimi kabul ederse.