• 23-10-2014, 23:42:36
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba arkadaşlar daha önceden R10 Ahalisi Hangi Bulut Depolamayı Kullanıyor ? konusunu açmıştım.Bu konuyu açtıktan sonra depolama ihtiyacımın değişmesi üzerine yine arayışa geçmiş bulunuyorum;

    O konuda belirtmiş olduğum bulut depolamaların ücretleri malesefki bana yüksek geliyor.Bir kaç gün önce Mediafire`a denk geldim bu siteden daha önce haberim vardı fakat kullanma imkanım olmamıştı.

    Mediafire`ın son yaptığı atakla birlikte 1 tb alan ayda sadece 2,5$ ilgimide çekti açıkçası.

    İçimizde mediafire kullanan var mı?
    Dosya silinmesi(veri kaybı) gibi durumlar yaşadınız mı ?
    Telif hakları konusunda tutumları nasıl ?(internette yüklediğim dosyaları paylaşımda bulunmayacağım sadece bana ait dosyalar barınacak).

    @civilengineer
    @DeAtH_MeTaL
    Rica etsem sizlerde deneyimlerinizi paylaşırmısınız (Mediafire vs Rapidshare?)

    Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim, iyi geceler .
  • 24-10-2014, 00:18:04
    #2
    backlinkmatik.com
    Merhabalar

    Ben telif hakkı konusunda 1 kez uyarıldım, dosyam silindi. O da bir akademisyenin teziydi. Muhtemelen şikayet etti kendisi.

    Bunun dışında hiç bir veri kaybına uğramadım, 3 sene önce yüklediğim bir kaç kez indirilmiş dosyalarım dahi duruyor. Genel anlamda memnunm, kullanışlı arayüzü pratik.
  • 24-10-2014, 00:39:54
    #3
    Kurumsal PLUS
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Ben telif hakkı konusunda 1 kez uyarıldım, dosyam silindi. O da bir akademisyenin teziydi. Muhtemelen şikayet etti kendisi.

    Bunun dışında hiç bir veri kaybına uğramadım, 3 sene önce yüklediğim bir kaç kez indirilmiş dosyalarım dahi duruyor. Genel anlamda memnunm, kullanışlı arayüzü pratik.
    Öncelikle deneyiminizi paylaştığınız için çok çok teşekkür ederim, r10+ nızıda verdim .

    Eğerki dosya silinmesi gibi durumlar sadece şikayette oluyorsa bu benim için çok iyi, çünkü mediafire hesabımda film,dizi,müzik,program vb. şeyleri ağırlıkta barındıracağım fakat sadece kendim için, paylaşım vs. yapmıyacağım .Taşınabilir hdd gibi şeyleri kullanmak istemiyorum virüs girip verilerin uçması yada hddnin bozulması gibi durumlar çok can sıkıcı oluyor ha birde hamal gibi taşımak yada olmadık yerde verilere ihtiyaç duyulduğunda ulaşamamak gibi dezavantajları var

    Tutupta sistem taraması yapmazlarsa veri kaybı yaşamam sanırım barındırma ücreti çok uygun geldi google gibi şirketlere kafa tutan ve 33 milyon aktif kullanıcısı olan bir sistemin olması güzel(bu yorumu yazmadan 2 dk önce öğrendim bunları )

    Bu gece sanal kartımı hazırlayıp ödeme geçeceğim sanırım tekrardan teşekkür ederim
  • 25-10-2014, 17:50:57
    #4
    Hocam mediafire pro üyeliğe baktın sanırım.
    Hocam mediafire 1 tb ı sana veriyor pro üyelikte.
    Yalnız onu 2,5 dolara arttırabiliyor musun ona bak bi önce.
    Büyük ihtimalle arttıramıyorsundur.Çünkü business üyeliğe baktığında
    TB ı arttırdığında ortaya çok uçuk kaçık rakamlar çıkıyor.
    Deneme olarak 2,5 dolara bi pro üyelik alıp dene önce.
  • 25-10-2014, 18:17:31
    #5
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle deneyiminizi paylaştığınız için çok çok teşekkür ederim, r10+ nızıda verdim .

    Eğerki dosya silinmesi gibi durumlar sadece şikayette oluyorsa bu benim için çok iyi, çünkü mediafire hesabımda film,dizi,müzik,program vb. şeyleri ağırlıkta barındıracağım fakat sadece kendim için, paylaşım vs. yapmıyacağım .Taşınabilir hdd gibi şeyleri kullanmak istemiyorum virüs girip verilerin uçması yada hddnin bozulması gibi durumlar çok can sıkıcı oluyor ha birde hamal gibi taşımak yada olmadık yerde verilere ihtiyaç duyulduğunda ulaşamamak gibi dezavantajları var

    Tutupta sistem taraması yapmazlarsa veri kaybı yaşamam sanırım barındırma ücreti çok uygun geldi google gibi şirketlere kafa tutan ve 33 milyon aktif kullanıcısı olan bir sistemin olması güzel(bu yorumu yazmadan 2 dk önce öğrendim bunları )

    Bu gece sanal kartımı hazırlayıp ödeme geçeceğim sanırım tekrardan teşekkür ederim
    Hocam izninle bende konuyu takip edeyim, mp3 konusunda sorun çıkarır mı?
  • 25-10-2014, 20:06:13
    #6
    Kurumsal PLUS
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mediafire pro üyeliğe baktın sanırım.
    Hocam mediafire 1 tb ı sana veriyor pro üyelikte.
    Yalnız onu 2,5 dolara arttırabiliyor musun ona bak bi önce.
    Büyük ihtimalle arttıramıyorsundur.Çünkü business üyeliğe baktığında
    TB ı arttırdığında ortaya çok uçuk kaçık rakamlar çıkıyor.
    Deneme olarak 2,5 dolara bi pro üyelik alıp dene önce.
    harddepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam izninle bende konuyu takip edeyim, mp3 konusunda sorun çıkarır mı?
    @DeAtH_MeTaL hocam öncelikle fikir beyan ettiğiniz için çok teşekkür ederim, bu konuyu açtığım gece @civilengineer hocam yorum attıktan sonra satın alma işlemini gerçekleştirdim. Ücretlendirme tarifesi şu şekilde; normalde 1 tb alan 5$ fiyata sahip fakat ben ve benim gibi yeni müşterileri çekmek için fiyatları %50 kırmışlar 2,5$ a geldi bana aylığı ve yine bu durumdan anladığım kadarıyla 1 aylık 2,5$ alırsanız 2. 3. ayda 5$dan devam ettiriyor bu tür dezavantaja düşmemek için 1 yıllık ödemeyi yaptım bu sayede 2,5$ 1 yıllık alanımı garantilemiş oldum.
    Kısaca mediafire diyorki sana 1 adet %50 indirip kuponu veriyorum bu kuponu ister 1 ay için kullan istersen 1 yıllığı tek çekimde ödeyip 1 yıllık ücreti %50 indirimli öde.(böyle anladım, umarım hatam yoktur.).

    Daha sonra 1 tb yetmezse Panelden tb başına 5$(aylık) ödeyerek dilediğiniz kadar alan arttırabiliyorsunuz.

    1 yılın sonunda sürem dolunca eğer fiyatlar böyle devam ederse yine tb başına 5$(aylık) ücret alınacak.

    Açıkçası bana bu 5$ ücrette koymaz çünkü ülkemizde yaygın olarak kullanılan servislerin en ucuzu bana 1 tb için aylık 9,99$ fiyat çıkarıyor. 5$dan bile alsam yine ülkemizdeki servislere göre en az %50 kardayım.

    Son olarak r10+ nızıda verdim

    @harddepo hocam tabiki takip edebilirsiniz , bu tür konularda birbirimize destek çıkmalıyız , ülkemizde yaygın olan servisler çok pahalı

    mp3 konusunda birşey diyemem daha bu konuyu açtığım geceden beri kullanıyorum sürekli upload halindeyim ileriki günlerde belli olacaktır akla kara İlk yaptığım uploadlarda baktımki otomatik ayarları yüzünden her upload yapılan dosyaya otomatik paylaşım linki veriyor bu benim için tehlikeli hemen panele girip security ayarlarından dosyalara paylaşım linkleri vermesini engelledim kısaca tüm dosyalarım private durumda.

    İndirimi kaçırmamak için bu hizmet alınır mı ? bence o biçim alınır. Panelide çok hoşuma gitti diğer bulut servislerinden daha profesyonelce hazırlanmış dosyalarımı çok rahat yönetiyorum bu profesyonellikten dolayı hafif yavaşlıklar oluyor ama hiç kazığı olmadı bana gayet memnunum.

    Upload miktarım arttıkça bir problem olup olmadığını merak eden olursa yazarım.

    Ha şunuda söylemeden geçmiyeyim eğer buraya yüklediğiniz telifli dosyaları paylaşacaksanız dikkatli olun bazı site sahiplerinin kapanan hesapları olmuş Benim gibi sadece kendiniz için yükleme yapıyorsanız(private konumda) şuan için bir sıkıntı görmedim ileride birşey olursa yazarım
  • 25-10-2014, 22:20:24
    #7
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @DeAtH_MeTaL hocam öncelikle fikir beyan ettiğiniz için çok teşekkür ederim, bu konuyu açtığım gece @civilengineer hocam yorum attıktan sonra satın alma işlemini gerçekleştirdim. Ücretlendirme tarifesi şu şekilde; normalde 1 tb alan 5$ fiyata sahip fakat ben ve benim gibi yeni müşterileri çekmek için fiyatları %50 kırmışlar 2,5$ a geldi bana aylığı ve yine bu durumdan anladığım kadarıyla 1 aylık 2,5$ alırsanız 2. 3. ayda 5$dan devam ettiriyor bu tür dezavantaja düşmemek için 1 yıllık ödemeyi yaptım bu sayede 2,5$ 1 yıllık alanımı garantilemiş oldum.
    Kısaca mediafire diyorki sana 1 adet %50 indirip kuponu veriyorum bu kuponu ister 1 ay için kullan istersen 1 yıllığı tek çekimde ödeyip 1 yıllık ücreti %50 indirimli öde.(böyle anladım, umarım hatam yoktur.).

    Daha sonra 1 tb yetmezse Panelden tb başına 5$(aylık) ödeyerek dilediğiniz kadar alan arttırabiliyorsunuz.

    1 yılın sonunda sürem dolunca eğer fiyatlar böyle devam ederse yine tb başına 5$(aylık) ücret alınacak.

    Açıkçası bana bu 5$ ücrette koymaz çünkü ülkemizde yaygın olarak kullanılan servislerin en ucuzu bana 1 tb için aylık 9,99$ fiyat çıkarıyor. 5$dan bile alsam yine ülkemizdeki servislere göre en az %50 kardayım.

    Son olarak r10+ nızıda verdim

    @harddepo hocam tabiki takip edebilirsiniz , bu tür konularda birbirimize destek çıkmalıyız , ülkemizde yaygın olan servisler çok pahalı

    mp3 konusunda birşey diyemem daha bu konuyu açtığım geceden beri kullanıyorum sürekli upload halindeyim ileriki günlerde belli olacaktır akla kara İlk yaptığım uploadlarda baktımki otomatik ayarları yüzünden her upload yapılan dosyaya otomatik paylaşım linki veriyor bu benim için tehlikeli hemen panele girip security ayarlarından dosyalara paylaşım linkleri vermesini engelledim kısaca tüm dosyalarım private durumda.

    İndirimi kaçırmamak için bu hizmet alınır mı ? bence o biçim alınır. Panelide çok hoşuma gitti diğer bulut servislerinden daha profesyonelce hazırlanmış dosyalarımı çok rahat yönetiyorum bu profesyonellikten dolayı hafif yavaşlıklar oluyor ama hiç kazığı olmadı bana gayet memnunum.

    Upload miktarım arttıkça bir problem olup olmadığını merak eden olursa yazarım.

    Ha şunuda söylemeden geçmiyeyim eğer buraya yüklediğiniz telifli dosyaları paylaşacaksanız dikkatli olun bazı site sahiplerinin kapanan hesapları olmuş Benim gibi sadece kendiniz için yükleme yapıyorsanız(private konumda) şuan için bir sıkıntı görmedim ileride birşey olursa yazarım
    Hocam asıl bilgilendirme yaptığın için ben teşekkür ederim.En azından bizlerde bilgilenmiş olduk.Hocam peki şöyle birşey oluyor mu.? Panelden 2,5 dolara arttırım yapabiliyor muyuz.?yani o kampanya bunun içinde geçerli oluyor mu.?Yoksa sadece 1 tb için aylık yıllık vs gibi süreyi uzattığımızda mı 2,5 dolar geçerli oluyor.?
  • 25-10-2014, 22:50:11
    #8
    Kurumsal PLUS
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam asıl bilgilendirme yaptığın için ben teşekkür ederim.En azından bizlerde bilgilenmiş olduk.Hocam peki şöyle birşey oluyor mu.? Panelden 2,5 dolara arttırım yapabiliyor muyuz.?yani o kampanya bunun içinde geçerli oluyor mu.?Yoksa sadece 1 tb için aylık yıllık vs gibi süreyi uzattığımızda mı 2,5 dolar geçerli oluyor.?
    Hocam anladığım kadarıyla mediafire yeni gelen müşterilerine böyle yapıyor eski müşteri iseniz 2,5$ dolarlık fiyat yok malesef, 5$ ödemeniz gerek.Ben free üye oldum ondan sonra %50 off upgradeden 2,5$ dolarla yükselttim eski üyelere varmı yokmu onu tam kestiremiyorum valla

    Ama siz yinede mediafire a giriş yapınca sol altta kapasite bölümünün hemen altında upgrade yazar oraya tıklayın eğer o upgradenin yanında %50 off diye bir yazı görüyorsanız sizede 2,5$.


    Bu yeni müşterileri çekmek için uygulanmış bir strateji bende indirim hakkımı kullandım, artık kapasite arttırmak istersem herkes gibi tb başına 5$ ödemem gerekiyor.Eğer yeni hesap açacak olursanız 2,5$ lık fiyattan maksimum istifade edebilmek içi yıllık çekim yapın yanılmıyorsam aylıkta 1 kere 2,5$ yapıp diğer aylarda 5$ yapıyor.

    5$ fiyat yinede benim için uygun zira ülkemizde yaygın kullanılan bulut depolamalara bakınca bedava gibi geldi bana , internette okuduğum kadarıyla google gibi şirketlerle rekabet ediyormuş.Valla inandım başka bir yerdede 33 milyon aktif kullanıcısı olduğu yazıyor hiç fena değil
  • 26-10-2014, 02:21:33
    #9
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anladığım kadarıyla mediafire yeni gelen müşterilerine böyle yapıyor eski müşteri iseniz 2,5$ dolarlık fiyat yok malesef, 5$ ödemeniz gerek.Ben free üye oldum ondan sonra %50 off upgradeden 2,5$ dolarla yükselttim eski üyelere varmı yokmu onu tam kestiremiyorum valla

    Ama siz yinede mediafire a giriş yapınca sol altta kapasite bölümünün hemen altında upgrade yazar oraya tıklayın eğer o upgradenin yanında %50 off diye bir yazı görüyorsanız sizede 2,5$.


    Bu yeni müşterileri çekmek için uygulanmış bir strateji bende indirim hakkımı kullandım, artık kapasite arttırmak istersem herkes gibi tb başına 5$ ödemem gerekiyor.Eğer yeni hesap açacak olursanız 2,5$ lık fiyattan maksimum istifade edebilmek içi yıllık çekim yapın yanılmıyorsam aylıkta 1 kere 2,5$ yapıp diğer aylarda 5$ yapıyor.

    5$ fiyat yinede benim için uygun zira ülkemizde yaygın kullanılan bulut depolamalara bakınca bedava gibi geldi bana , internette okuduğum kadarıyla google gibi şirketlerle rekabet ediyormuş.Valla inandım başka bir yerdede 33 milyon aktif kullanıcısı olduğu yazıyor hiç fena değil
    Hocam oraya tb başına 5 dolar ödesem,30 tb civarı dosya için 150 dolar ödemem gerekir